Väskor

(Skrev fel i kollaget, väskan till vänster med de 5 dragkedjorna är från Åhléns och inte Asos!!)



Åh ge mig en nu väska. Jag köper sällan väskor faktiskt. Har jag hittat en jag tycker om använder jag den tills den slits ut. Har haft en brun skitsnygg och billig väska från Åhléns i säkert 1 år. Kostade 299 kronor om jag minns rätt. Snacka om kap! Men nu vill jag uppdatera mig lite på väskfronten. Ska hålla mig till Thailand. Kommer nog komma hem med några väskor, hihi. Annars hittade jag en del snygga som ni ser ovan. Några lite billigare, andra (mycket) dyrare.

Kommentarer
Postat av: Malin

åh, jag gillar den där bruna :)..Jag köper också väldigt sällan väskor, tyvärr. De brukar vara så dyra ;/.. lika med skor också! :(

2009-02-10 @ 17:17:22
URL: http://malinis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0