Tonfiskmacka

Ibland orkar jag verkligen inte laga lunch. Då får det bli något enkelt och snabbt. Idag gjorde jag en macka med tonfiskröra på. Tog tonfisk, lite cream cheese, salt, peppar och citron som jag rörde ihop och åt på en rågkaka. Serveras med lite grönsaker och färsk skivad frukt. En kopp te med mycket skummad mjölk drack jag också såklart... såå gott. Hade jag haft avokados hemma hade det varit gott på tonfiskmackan också. Ganska mager lunch (men mättande!). Får komplettera med ett rejält mellis lite senare!


Kommentarer
Postat av: hanna

sv: piller har aldrig hjälp mig heller, jag har inte ens tagit huvudvärkstabletter. Men efter at ha vägrat medicin i flera år och mått så dåligt som jag har gjort, är medicinen en bra hjälp att tilllåta mig ha ett BMI på 19 så att mina tankar sakta blir normala och jag kan sluta med medicinen sedan.

2009-02-10 @ 13:03:17
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0