Puss & godnatt

Kom hem för nån timme sen. Väldigt trött. Åt sent kvällsmål idag. Ångesten kom, men jag var hungrig och då ska man äta. En skål fullkornsflingor med havremjölk och äpple gör verkligen ingen skada. Är stolt över mig själv faktiskt, speciellt efter att ha ätit middagen ute.

Sängen kallar... imorgonbitti ska jag till frisören och färga/tona håret mörkare! Sjukt spännande. Är riktigt nervös, haha. Måste bli bra nu! Hatar verkligen detta vitblonda, det passar inte mig. Ser dum ut.

Godnattpuss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Man kan äta HUR sent som helst! Det där att man inte ska äta efter en viss tid är bara skitsnack. Man får en hög förbränning för att man äter bra, så hur ska man kunna hålla den igång över natten om man inte äter någonting på kvällen?! Jag hade världens ångest över kvällsmål tidigare, men nu när jag sett att det fungerar så har jag lärt mig att uppskatta det :)

2009-02-10 @ 07:55:43
URL: http://annamarian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0