Torsdag 9 oktober

Alltså jag drömde något helt sjukt inatt. Jag har ingen aning om vart jag var någonstans, men det var med en massa gamla klasskamrater från gymnasiet och grundskolan. Vi var i någon stad och plötsligt kom det en massa militärflygplan, typ jasplan och hade en flyguppvisning. Plötsligt dök det ena planet rakt ner mot marken, men flög inte undan utan istället flög det ner i ett höghus. Det small som fan och jag kommer ihåg att jag var rädd att elden skulle nå mig. Jag hörde smällen också och fick ont i öronen i drömmen. Helt sjukt!! Jag drömmer OFTA om flygplan som kraschar. Jag fattar inte varför!
För någon vecka sen tittade jag på Oprah och där handlade om en man som alltid drömde om flygplan. Han blev hypnotiserad och plötsligt mindes han att han varit med om en flygkrasch (i detalj!!) i ett föredetta liv. Att han faktiskt dött en gång tidigare. Jag tycker sånt är lite häftigt. Kanske hänt samma sak med mig då, eftersom jag drömmer om det så pass ofta?

Jag mår rätt okej idag annars. Förutom att mamma ringde innan och sa att hon hade hjärtklappningar. Hur jävla kul är det att höra när hon aldrig tar hand om sig själv? Känner mig hjälplös...

Min frukost var helt lovely idag. Hoppas ni gillar mina matbilder, för själv älskar jag att fota mat! Det gör sig så bra på bild.
Idag åt jag; havregrynsgröt med äpple, banan, katrinplommon och soyamjölk. En skiva rågbröd med cream cheese, ost och gurka. Underbart! Har blivit ett grötfreak. Jag har alltid älskat gröt, men åt det bara nån gång i veckan innan. Nu är det typ standardfrukosten. Får väl försöka variera mig ibland med en skål yoghurt istället. Men varm gröt en kall höstmorgon är ju så underbart!
Sköt om er! Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Kim

sv; var ungefär samma fel på våran dator! Den låste sig och så stängdes den ner, men den gick att starta upp igen men den stängdes av ungefär var tjugonde minut. jo, det ska jag absolut göra! vi har försäkring på våran också så det ordnar sig nog hoppas jag. men bra att veta att någon haft ungefär samma problem med samma dator, ifall de skulle börja tjaffsa :P ta hand om dig! Kram

2008-10-09 @ 10:46:20
URL: http://kimpandusan.blogspot.com
Postat av: RASA

brukar också drömma om flygplanskrascher, samt busskrockar! :/ ufff!

2008-10-09 @ 11:01:13
URL: http://sara91.blogg.se/
Postat av: Emilia

Måste bara fråga dig en sak om skolan...



Gick du klart hela gymnasiet?



Din blogg är bäst!

Kraam<3

2008-10-09 @ 11:27:50
URL: http://emiliaaab.blogg.se/
Postat av: JULIA

Du har alltid så fina bilder på mat!



Jag och min vän ska faktikst göra en kokbok för fattiga studenter på projektarbetet. Då ska vi också fota mat en hel del! :*

2008-10-09 @ 11:50:58
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Emilia

Okej, men det är ju bra ändå:)



Jag antar att skolan får vänta nu när du ska börja på Idun?! Har du något drömyrke som du vill satsa på senare i livet?



Kram!

2008-10-09 @ 12:10:28
URL: http://emiliaaab.blogg.se/
Postat av: Maria

Älskar som sagt dina matbilder ;) Du är jätteduktig på att fotografera! Gröt hade jag som favorit frukost en period..men tillslut orkade jag inte med att ställa mig nyvaken och göra det..så nu har jag slutat med det..men kanske borde man börja igen..för det är ju bara FÖR gott :D

2008-10-09 @ 12:29:44
Postat av: Anna

Hej!

Du tar alltid så fina bilder =)

Bara undrar en sak, när du gör en mumsig fruktsallad eller ngt liknande har du alltid så många olika goda frukter, tar du halva frukter och sparar resten i kylen? Går det? Kramar

2008-10-09 @ 12:54:45
Postat av: carolina

jag älskar dina matbilder! läskigt med drömmen :S

2008-10-09 @ 14:39:45
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Carita

Det ser helt lovely ut! :)

Flygplanskraschar är jobbiga att drömma om, särskilt om man snart ska flyga någonstans liksom. Usch. Men hoppas du får en fin dag i alla fall. :*

2008-10-09 @ 14:41:26
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: bea

JA, matbilderna gillas :D mat är nog mitt favoritmotiv att fota, så härliga färger :)

2008-10-10 @ 14:07:29
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0