Tisdag 7 oktober

Godmorgon! Eller förmiddag blir det ju. Idag ska jag till Malmö och träffa min sjukgymnast. Ska försöka hitta ett par varma skor också till höst och vinter. Lycka till liksom... jag hatar vinterskor! Jag vill ha mina pumps året om, men det går ju inte.
Jag drömde världens mest underbara dröm inatt. Jag var kär! Minns nästan hur killen såg ut, eller hur han var som person i alla fall. Kände mig nästan lite kär även när jag vaknade upp. Konstigt hur man kan få känslor för någon som inte finns! Är jag knäpp kanske?

Till frukost idag blev det havregrynsgröt igen. Med hackad persika och soyamjölk. En skiva rågbröd med cream cheese, kalkon och gurka också. Väldigt gott! Ja ni ser ju själva...

Måste kila iväg nu. Vi hörs i eftermiddag igen! Puss puss puss






Kommentarer
Postat av: Miste

Ser gott ut;) Haha, jag läste hackad persilja istället för persika...tog ett tag innan jag insåg vad det stod:P Hoppas shopping å sjukgymnastik går bra:)

2008-10-07 @ 10:29:08
URL: http://mistelaj.blogg.se/
Postat av: Jennie

Din frukost ser jättegod ut! Även jag åt en helt fabulous frukost idag; Valio's Vanilj/Päron yoghurt med "Saltå Kvarn's Fruktmüsli", några nypor linfrön och en stor näve färska egenplockade blåbär! Till det åt jag en ostsmörgås och drack thé! :) Godaste frukosten på länge utan tvekan!



Hoppas att du får en bra dag! ;)

Kram, Jennie.

2008-10-07 @ 10:29:47
URL: http://kalasgott.blogg.se/
Postat av: KRYCKAN

Ha en bra dag i Malmö!

2008-10-07 @ 10:32:21
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Annis

Åhh vad jag känner igen det där du beskriver om drömmar. Jag har också drömt om helt främmande människor och när man vaknar är man nästan kär "på riktigt". Haha det känns så! Drömmar är ju så himla verkliga och det är verkligen lustigt att man kan bli så påverkad. Jobbigt dock när man drömmer om sina ex, gamla känslor som man helst inte vill riva upp igen :P



Och en sak till, Den här bloggen är i första hand till för dig själv Cornelia. Så jag tycker att negativa kommentarer helt kan utebli. Det är ju inte till någon som helst hjälp för dig. HUR har folk mage att påstå att du inte kämpar? Det är nästan skrattretande att man vågar säga något sånt, speciellt om man har eller har haft en äststörning själv. Om har man inte haft så behöver man hålla sina åsikter för sig själv, eftersom man inte har en aning om hur ett "liv" med en ätstörning är. DU ÄR SÅ DUKTIG CORNELIA! Du har så mycket vilja och kämpar som bara den!!

Massa kramar från Annapanna

2008-10-07 @ 12:41:22
Postat av: carolina

frukosten såg helt underbar ut :) jag hatar också att köpa vinterskor, ska kika i N.Y. kram på dig och lycka till med allt idag!

2008-10-07 @ 13:15:30
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej!! Haha, jag läste oxå persilja.. Trodde det var nåt nytt. Gröt+persilja+mjölk :). När jag kolla kommentarerna såg jag att jag inte var ensam om att ha lässvårigheter... Ha en bra dag och hoppas att du hittar några skor. Det har inte jag gjort ännu...

2008-10-07 @ 13:23:24
Postat av: sarah

Lycka till hos sjukgymnasten! Din frukost såg jättegod ut, jag åt också periska/nektarin igår, apgott ju!:o

2008-10-07 @ 14:27:35
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: carro

Dina matbilder gör en verkligen hungrig och inspirerad!

Ge dig själv en klapp på kinden för att du har bestämt dig att investera i det bästa du kan göra, i dig själv! Var inte för hård mot dig själv, du kommer klara av detta! Och ge inte upp, två steg framåt och ett steg bakåt. Kram!

2008-10-07 @ 14:32:23
URL: http://carooooline.blogspot.com
Postat av: Jo

Ja, det där är underbart! man vaknar och är nykär.. i typ.. ingen? Ahaha bra konstigt det där! men härligt! God frulle btw!

Jag säger som de andra. Ta inte åt dej av idiot kommentarer, dem har ingen hjärna helt enkelt!Bloggen är till för dig, och ingen annan. Gillar man den inte ska man fan inte ens läsa den! Jag tkr du e så sjukt duktig så mkt som du kämpar! Kom ihåg att allt behhöver inte vara perfekt, fått för mej att du är lite perfektionistisk =) Försök släpp lite på det :p eller jag vet inte,.. Ha det bra !

Johanna

2008-10-07 @ 16:44:58
Postat av: Hannah

Haha, först trodde jag att det stod persilja ;) tyckte att det lät liite konstigt kanske...

2008-10-07 @ 17:07:05
URL: http://uglies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0