Vilken kväll...

Ja gud vilken hemsk kväll det var igår. Fanny och jag skulle ha värsta myskvällen, men allt blev ju tvärtom pg.a den där idioten som hackade min mejl. Tack och lov snackade jag honom genom msn och tillslut fick jag min mejl tillbaka. Det hade något med ungdomar.se att göra. Han ville komma åt mitt moderator-konto och styra och ställa på ungdomar.se. Så jäkla onödigt. Jag trodde att han ville mig illa, på riktigt. Mådde så sjukt illa hela kvällen igår, trodde helt seriöst att det var nått psyko som var efter mig. Usch! Pratade med polisen och allt igårkväll, ganska läskigt... men kändes ändå nödvändigt. Det är mot lagen att hacka sig in på andras konton, oavsett anledning.

Jaja, hur som helst. Allt är löst! Mår helt okej idag, förutom att min mage gör så himla ont. Är aldrig hungrig nuförtiden. Den bara bubblar och känns svullen. Hemskt, hemskt. Men jag ger inte upp ändå. Att minska på maten "bara" för magen strular gör ingenting bättre.

Vi ska äta lunch vid tolv, sen går vi nog ut en promenad eller något. Känns som frisk luft behövs. Min förkyldning verkar inte vilja ge med sig heller. Hostar och fryser hela tiden. Igår gick jag på stan i typ 6-7 timmar. Kändes som jag hade feber mot slutet. Inget vidare alltså! Kroppen blir ju så mycket svagare när den har ett virus, det är bara jag som inte fattar det. Ibland behöver faktiskt till och med jag vila.

Hoppas ni får en bra söndag i alla fall. Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: E

Du kanske äter för mycket fullkorn? de kan göra magen knasig.. vitt är bra i den mån att man inte blir uppsvälld på samma sätt som med fullkorn:P



Och ifall du kände dig sjuk redan igår kanske du bör stanna hemma och vila och inte känna att du måste röra på dig varje dag .... som du sa behöver du också vila

2008-11-16 @ 11:23:31
Postat av: sara

ETt tips, OM du inte har mensen kvar så kan de va så att de e hormoner, tarmen somm håller igång. Jag var skit gasig/bubblig när jag åt som en häst innan min mens kom tbk.

2008-11-16 @ 16:41:17
Postat av: Jossan

Jamen, herregud vilken störd kille!

Vad bra av dig att du polisanmälde, du gjorde helt rätt. Han ingen rätt att utge sig för att vara dig och hacka in i din mail etc. Usch vad obehagligt det måste ha varit. Kram

2008-11-19 @ 17:18:24
URL: http://honeyjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0