How to save a life

Sitter och lyssnar på The Fray. Mm love it. Ett tag var jag så trött på dom, men nu har jag börjat älska dom igen. Speciellt när jag verkligen lyssnar på texterna och musiken.
Jag tycker lite synd om mig själv. Jag hatar att vara sjuk. Okej, ingen gillar det väl... men jag blir lite bortskämd eftersom jag aldrig blir sjuk. Nu hör jag superdåligt också. Känns som jag sitter i en burk. Hör allt jättelångt bort! Mamma stod och pratade med min lillebror som satt på ovanvåningen innan. Det lät seriöst som hon pratade med sig själv. Hörde inte ett ljud från min bror! Jäkligt läskigt att höra så dåligt. Sen har jag två förkyldningsblåsor på tungan också. Jippie.

Idag ska vi äta kyckling och pasta med tomatsås till middag. Väldigt mumsigt. Vad ska ni käka?

Ni fick en halv bild på mig idag, haha. Palla mina ögon liksom. Ser helt drogad ut! Jaja, en bild på mitt hår får väl gå. Det växer fort! Har inte klippt mig på snart 1 år. Klippte bara topparna själv för över ½ år sen. Ändå är inte topparna speciellt kluvna och slitna. Ska låta det växa tills jag har jättelångt hår. Kanske till midjan? ; )

Nä, nu måste jag gå från datorn. Huvudet värker! Puss sötnosar ♥


Kommentarer
Postat av: saara

det där med sömnen...när du gick upp i toan`...? vad gjorde du där?



har oxå problem med sömnen för att jag inte ätit så är vaken om nätterna och illar runt åhhhh....

2008-11-12 @ 17:40:39
Postat av: Carita

Åh, har du tagit den andra bilden? :]

Vi ska äta kyckling med bulgursallad, sötsursås + matyoghurt och grönsaker. ^^

2008-11-12 @ 17:52:22
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Sara

awww, Krya på dig :)

min frukost/lunch/middag eller vad man sak kalla det blev havregrynsgröt & en macak :)

2008-11-12 @ 18:02:27
URL: http://saarrraa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Måste bara säga att du har så otroligt fint hår! :) Jag har ätit den där soppan med bönor, tomat & basilika i och en mjuk ostmacka till middag idag. Soppan var supergod! Fortsätt lägga ut recept! Jag älskar det. :)

2008-11-12 @ 18:23:21
Postat av: Cornelia

Saara: Haha gick på toa såklart :P

Usch ja det är superjobbigt! :/ Men då vet du, äter du så sover du också bättre.

2008-11-12 @ 18:26:22
URL: http://annacornelia.se
Postat av: kajsa

jag ska käka en stor skål med fruktsallad och bär med youghurt och nötter till midda och lite julkalender på det blir fint :)

2008-11-12 @ 19:12:10
Postat av: freja

The fray's how to safe a life är verkligen jättebra,tycker jag.

Hoppas du kryar på dej,många kramar <3

2008-11-12 @ 19:37:35
URL: http://lollipopshop.blogg.se/
Postat av: cornelia (svar)

Uhlala, grymt fifna bilder :)



sv eller hur, cornelia måste vara det finaste namnet på jorden :)

2008-11-12 @ 20:47:26
URL: http://cornejleja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0