Fler frågor

Svar på fler av era frågor. Många av frågorna var av samma person, men skrev sig som olika... det är inte lönt att göra så, för man kan ändå se vilket IP nummer ni har. Är det samma IP nummer, är det samma person. Tycker det känns lite töntigt att skriva sig som t.ex först "anna", sen 2 minuter senare skriva att man heter "malin"... jaja, hur som helst kommer svaren på frågorna här!

Om du inte hade anorexi, vad skulle du då köpa från butiken? Godis osv, om du skulle kunna äta vad som helst utan att få ångest, utan få kalorier, utan alla dessa sjuka tankar.. vad skulle du ha lust att äta? Glass eller chips eller kaka, vad som helst?
Då hade jag nog köpt glass. Älskar glass! Typ nått stort paket med olika smaker som vanilj, choklad, jordgubb...! Naturgodis och choklad hade jag också ätit.

Brukar du äta godis eller chips?
Nej. Men det händer, dock inte chips för det är jag inte så förtjust i.

När har du senast ätit godis?
Godis, då menar du vanligt lösgodis? Det var jättelängesen! Men senast jag åt något onyttigt var på valborg.

Jag ville bara veta vad du tänkt mysa med framför tv:n ikväll när det kommer Eurovision Song Contest 2008?
Tittar inte på det. Tycker det är riktigt tråkigt med dålig musik.

Jag har köpt psylliumfrön nu, jag läste i din blogg att det är bra för magen. Hur är det, skall man ta det på morgonen en gång eller flera gånger per dag? Hur mycket och hur skall man ta det?
1-2 msk i 1-2 dl vatten, låt stå i 1-2 timmar. Morgon eller kväll spelar nog ingen roll.

Vad brukar du äta till kvällsmål?
Brukar tyvärr inte äta kvällmål. Men jag försöker införa det ju, som jag skrivit om innan. Men te med mjölk dricker jag nästan varje kväll.

Jag undrar över en sån sak, du har alla de där ingredienserna hemma.. så frukterna, blir de inte gamla om du har så där mycket?
Äpplen håller jättelänge. Bananerna går åt, min familj älskar bananer. Mycket är ju fryst, vilket håller i flera månader. Annars har vi mycket i svalen där det håller några extra dagar. Torkad frukt håller ju också länge. Så nej det är väldigt sällan frukterna hinner bli dåliga.

Hur många frukter äter du ungefär per dag?
3-4 stycken kanske.

Brukar du äta frukter bara sådär eller alltid göra smoothies av dom?
Det varierar.

Har du några bra frukt-recept?
Inte just nu. Men jag la upp ett nytt recept igår.

Vad är ditt favoritrecept?
Har inget... jag brukar oftast komma på grejer själv. Älskar att exprementera lite!

Hur ofta bakar du?
Inte ofta. Men det händer då och då.

Vad är ditt bästa mat-minne?
När jag var liten och åt allt med glädje.




Många mat-frågor. Hade varit kul med andra frågor också... haha! =P
Ha en bra kväll! Puss


Kommentarer
Postat av: Freja

Jag har frågor som inte handlar om mat xD

Vad brukar du göra när du är ensam?

Favorit-film? -bok? -musik?

Vilket var ditt favoritämne i skolan?

Ha en bra kväll!

2008-05-24 @ 23:11:19
URL: http://frejaswardh.blogg.se/
Postat av: Jennie

Mycket fokus på mat blir det ju alltid ;) Lite tråkigt dock! Men det kommer mer chanser då man kan ställa lite roligare frågor =) Även om dessa också är roliga att få svar på! Nattinatt

2008-05-25 @ 00:00:28
URL: http://raspberrie.se
Postat av: Cornelia

Freja: Oh kul! Jag svarar på dom här! :)

När jag är ensam brukar jag antingen se på tv, en film, läsa ute i solen, gå promenad med hunden, blogga :)

Favoritfilm är The Notebook, Favoritbok är nog Mattillåtet och Pojken som kallades det. Favoritmusik är allt lungt, gärna med pianospel i och en underbar röst till.

Favoritämne i skolan var bild och franska faktiskt. Var helt grym i franska! Och egentligen är jag inte så bra på språk, men just franska blev jag fast för :)



Kram!!

2008-05-25 @ 09:39:53
URL: http://annacornelia.se
Postat av: Therese

Ser att flera redan frågat dig en massa saker, men jag skickar mina frågor ändå. Skulle va kul att få svar på dem :)



Hur skulle du beskriva dig själv som barn?

Vad är det "bästa som har hänt" dig i ditt liv?

Kommer du ihåg några viktiga händelser som format dig själv till den du är idag?

Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?

Vad får dig att må bra?

Minns du första killen du hade? Kommer du ihåg hur det var? Kändes?



Vad gör du när du är ledsen/nedstämd?

När grät du senast? Av vilken anledning?

Vad är det ”sjukaste” i sjukdoms/skadeväg du hittat på?



Finns det något ord du säger väldigt ofta?

Vilket är det bästa köpet du gjort?

Läser du mycket? I så fall, har du någon favoritbok?

Vad lyssnar du på för typ av musik?

Tror du på övernaturliga krafter/andlighet?



Önskar du dig något särskilt till din 20-års-dag?

Nämn tre sidor du alltid besöker när du sitter vid internet?

Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?

Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?

Har du något roligt att se fram emot just nu? Vad?

2008-05-25 @ 10:03:16
Postat av: mindy

Kul att läsa, sånt här. Men jag tänkte på en grej – det skulle ju faktiskt kunna vara några syskon/kompisar som skriver till dig från samma dator.

2008-05-27 @ 15:42:48
URL: http://metrobloggen.se/mindy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0