Storhandling

Har varit med min moster och mamma och storhandlat. Himla mysigt! Haha. Så nu är skafferien fyllda med massa god mat, och jag slipper stå i timmar och fundera på vad jag ska äta. Har precis käkat kräftstjärtar. Det finns inget godare!! Mums.
Köpte lite schampon och krämer på ÖB också. Nån jättehärlig dove-kräm jag ska prova snart. Man blir ju så himla torr om hyn denna tiden på året. Hatar det!

Jag är helt sjukt trött. Känner mig jättestressad och helt uppe i varv. Varför kan jag aldrig sätta mig ner på arslet och ta det lungt för en gångs skull?! Det är alltid så mycket måsten. Tur att veckorna går fort i alla fall, så det kan bli sommar någon gång, och att Fanny och jag ska åka iväg på vår semester. Drömmer om det hela tiden! Längtar till resan är beställd och att vi börjar förbereda oss inför resan. Köpa med massvis med naturgodis, precis som till Kreta. Solfaktor, bikinis och tunna snygga underbara sommarkläder. Ooooh!

Hoppas ni haft en superhelg! Jag ska försöka vila ikväll, så jag är pigg på jobb imorgon!
Stor kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Längtar också efter att få åka iväg, det är så himla mysigt.. speciellt att förbereda innan! Och naturgodis - finns det något bättre?!

T ahand om dig och ha en skön söndag!

KRAM
S

2008-01-20 @ 17:57:10
URL: http://sholmberg.blogg.se
Postat av: Camilla

När ska du och fanny resa?? i sommar eller snart?

2008-01-20 @ 18:09:35
Postat av: Thepreciousgirl

Camilla: I sommar! :) Typ juli!

2008-01-20 @ 18:15:57
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Anonym

Dream as you'll live forever, live as if you'll die today

2008-01-20 @ 19:25:55
Postat av: Anonym

kommer ihåg nån gång du skrev på UM att du brukade äta risdiet ibland.. jag har det hemma. men det blir jättekonstig i konsistensen..typ "geléigt" lr nåt. står ju att man kan blanda m yoghurt oxå men d blir ju ännu värre.. har du några bra mått hur mkt pulver+vätska man ska ha för att d ska bli bra.blir bara en stor klump när ja gör det...(ja halverar portioner som står på paketet)
tack på förhand:)

2008-01-20 @ 19:51:12
Postat av: Thepreciousgirl

anonym: ½ dl vete och 2 dl yoghurt. Brukar tycka det är lagom. Det är ju gröt, så det ska väl bli lite den konsistensen. Annars är det gott att blanda 1-1½ dl vete med typ 2 dl mjölk och en mosad banan i. Mums! :)

2008-01-20 @ 20:05:05
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Fanny

ÄLSKLING LÄÄÄÄNGTARRRRR!

2008-01-20 @ 20:34:00
Postat av: tigrisenemmis

Hej du :)
ååh utomlands, det ska jag med, DETTA året, även om allt känns omöjligt nu, så ska jag med utomlands :D

Föresten undrar varför vi inte sågt idag? Trodde det var idag, eftersom du inte svarade på msn eller mobilen så tänkte jag att jag kunde hotta in frågan här. Jag kan ju ha haft fel, kanske var nästa helg du menade?

Kramis!

2008-01-20 @ 21:04:31
URL: http://tigrisenemmis.blogg.se
Postat av: Sanna

jag tänkte på en sak, du ser ut att ha väldigt fin hy och så så jag undrade om du har några bra tips på hur man ska ta hand om den eller på fuktighetskrämer och liknande? (: det vore intressant att läsa lite om ^^

2008-01-20 @ 21:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0