Victoria's Secret in my heart

image1168

Försöker glömma de förbannade jeansen. När jag får tillbaka mina pengar ska jag göra en beställning hos min älskade Victoria's Secret istället. Har aldrig blivit missnöjd, perfekta storlekar, inget smått, inget obekvämt. Bara alldeles, alldeles underbart!
Två bikinis, en rödrandig trekantsbikini och en nederdel med knyt i sidorna. En blå bandau-top och en nederdel som är som ett par trosor + knyt i sidorna.
Den vita helt underbara toppen, som är perfekt att chilla runt med en varm sommardag. De röda shortsen med knyt och en fint blårandig tunika, som ska vara stor i storleken. Riktigt skön att ha på stranden!

Kan inte sommaren komma nununu?! Orkar inte vänta längre...

Kommentarer
Postat av: camilla

jag vill oxå ha sommar NU NU NU!!

2008-02-11 @ 13:37:01
Postat av: Alice

älskar shortsen! hur mycket kostar dom?

2008-02-11 @ 15:40:12
Postat av: Thepreciousgirl

Alice: Ca 170 kr! (26,50 USD) + frakten då.

2008-02-11 @ 15:48:56
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0