Salusalu



1. Brun lång skjorta med knyt i midjan som kan tas av. Snyggt till leggings och skinnjacka! Aldrig använd. Köpt på h&m. Storlek 36. Pris: 50 kr.
2-4. Vit tröja, nästan aldrig använd. Ganska kort (inte ärmarna). Köpt på Zara. 100% bomull. Storlek S. Pris: 50 kr.
5. T-shirt från JC "Loveli". Nästan aldrig använd. Storlek S. Pris: 50 kr.
6. Jätteskön top med svarta prickar. Också från JC, "EVE". Storlek S. Ganska lång modell (man visar inte magen som man gör i vissa t-shirts/toppar). Pris: 50 kr.
7. Svart lång t-shirt från H&M. (Ser ljus ut pga blixten). Snygg till leggings och skärp i midjan! Storlek 32 (är nog meningen att den ska vara oversize, men jag valde en mindre storlek så att den skulle sitta tajt. Pris: 50 kr.
8-10. Baggy-jeans från Vero moda. Älskade dessa jeans!! Har på mig dom på bild nr 10, kanske inte syns så mkt men ändå ;D Som nya!! Storlek 27/32. Pris: 100 kr.
11-14. Svarta jeans från Tiger. Lite slitna i kanterna, men det är bara snyggt tycker jag. Rak modell. Storlek 28/32 (små i storlekarna). Pris: 500 kr (kostat 1000).
15-16. Jeans från Levi´s. Slitningar nertill som ska vara där!! Så inget jag åtakommit! Men det är snyggt! "Slim fit". Mjuka och sköna. Storlek 25/32 (stora i storleken). Pris: 500 kr (har kostat 1200).
17-18. Kort jacka från Topshop. Aldrig använd. Storlek M. Pris: 300 kr (kostade 600).
19. Randig gosig tröja, ganska kort. En favorittröja!! Köpt på Gina tricot. Storlek M. Inte stickig vad jag upplevt iaf. Pris: 50 kr.
20-21. Vanlig tunn kofta från Vero moda. Storlek M. Pris: 40 kr.
22: Samma som ovan fast i en fin orange färg. Storlek M. Pris: 40 kr.


Mejla mig på [email protected] !!
Ni betalar frakten (typ max 30 kr). Betalas helst med kort som förs in på mitt konto (som jag skickar genom mejlen), ni skickar adress och jag skickar direkt på posten så fort pengarna kommit in på kontot!

Kommentarer
Postat av: elin

är intresserad av toppen på bild 6 och baggyjeansen 8-10 :) du har min msn så kan prata där, men så jag har tjinget ;)

2008-02-10 @ 10:20:06
Postat av: Hanna

Hmm, funderar på din svarta jeans, väldigt snygga! :) men dt e så svårt å veta om dom passar..e dom smala i passformen?
Kramar

2008-02-10 @ 18:34:20
Postat av: Thepreciousgirl

Hanna: Jag har typ 26-27 i jeans, och dessa passar mig. Smala hur då menar du? Benen eller vid höften? Jag har rätt breda höfter och de passar ju som sagt mig.. :)
Kram!

2008-02-10 @ 19:19:53
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Hanna

Okej, men jaa då borde dt väl passa, jag har typ 26 i jeans. Ja både och alltså sitter dom tight ? å e benen väldigt raka?
Kram!:)

2008-02-10 @ 19:37:49
Postat av: Thepreciousgirl

Hanna: Okej! :) Ja dom sitter tajt över låren och där, det ser du på bilderna. Men de är inte slimmade nertill, bara raka.
Om du är osäker om de ska passa så kan du ju mäta dig med ett måttband runt rumpan/höfterna där du är som bredast. Så kan jag göra detsamma, om vi är lika så passar de ju ;D
Kramis!

2008-02-10 @ 19:41:54
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Hanna

Okej, jaa dt skulle vi ju kunna göra, men bara om dt e okej för dig ?? :)
Kramkram!!

2008-02-10 @ 21:01:10
Postat av: Jossan

Får du inte sålt dina baggyjeans så köper jag dem gärna! Haha...förr i tiden var det du som fick kläder av mig ;)

2008-02-11 @ 09:47:54
URL: http://jossans.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0