Onsdagsfika

Hejhej! Har äntligen beställt klipptid. Nästa onsdag 5/3 klockan 11:30! Ska bli så skönt att bli av med det slitna nu. Som jag sagt innan ska jag bara klippa av några cm, sen klippa upp med hårkniv. Struntar i om det sliter som någon skrev till mig, jag tycker det är snyggt!
Har precis varit och fikat med en kompis till familjen som är nere på besök. Jättetrevligt! Mamma var också med. Jag drack ett sjukt gott te. Wimbledon hette det. MUMS! Köpte ett också, tror det hette Bankok eller något. Med smak av kokos, citrongräs och nåt annat. Doftar underbart!

Sitter och funderar på vad jag ska äta till middag... vill inte ha något med potatis. Inte med fisk, inte quorn, inte soppa... åh så svårt! Har noll fantasi. TIPS?!
Kanske något med couscous? Det är ju så satans gott...

Ha en fortsatt bra dag!
Kyss

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag ska göra kycklingwook med smak av curry och det blir nog ris till.
kram

2008-02-27 @ 15:38:30
Postat av: Cissi

Saffranscouscous med kräftsjärtar. det åt jag förra veckan jätte gott!
Du behöverför 4 personer:
4 dlCouscous(jag använde fullkorns couscous), 1 kuvertsaffran,1 gul lök,200 g haricotverts och två burkar kräftsjärtar.
Sedan är det bara att steka löken och haric verts, koka couscousen och blanda ihop allt. Enkelt och supergott!

2008-02-27 @ 15:41:00
URL: http://cissilagrell.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

Cissi: OH! Sjukt bra tips. Ska nog göra det :D Minus saffran kanske, men resten! MUMSSS!

2008-02-27 @ 15:51:11
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: onormal..

asså dom flesta i din ålder äter
inte sånt tröökmat,,pizza och hambutgare ju ju gott.. testat den nya från burgerking?

2008-02-27 @ 16:31:19
Postat av: linnea

alltså ibland blir man så less på vissa kommentarer. (nämner inga namn :P) pizza och hamburgare? yeah right! jag blir också sugen på couscous och kräftstjärtar, du får rapportera sen om det var gott, om du lagade det dvs :)

2008-02-27 @ 16:45:59
URL: http://ping.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

onormal..: i min ålder? HAHA driver du med mig? Jag hatar bk, men mammas hemmagjorda hamburgare älskar jag! Pizza är inte jättegott. Alla har väl olika smak? Kör du på dina pizzor så kör jag med mina kräftstjärtar!

2008-02-27 @ 17:30:49
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0