Godmorgon!

Vaknade av min mobilringklocka imorse. Trevligare att vakna till en stillsam melodi än massa pipande. Vill egentligen bara sova vidare, ringa till jobb och sjuka mig och bara vara hemma. Men nej, jag ska vara där varje dag. Har snart jobbat där i 3 månader och har inte varit sjuk en ända gång (kors i taket). Får hoppas att det håller i sig.
Igår skulle jag gå och beställa tid till klippning, men de var på lunch. IGEN. Tror de har lunch i två timmar, för alltid när jag går dit står det "på lunch". Jaha liksom. Ska gå dit direkt efter jobb idag så jag får en tid nån gång. Måste verkligen klippa mig, även ifall jag egentligen inte vill. Jag älskar ju långt hår, men jag tänkte faktiskt köpa sånt löshår med clips som man kan ta av och på. Men först måste jag bli ljusblond. Kan ju inte gå och köpa nu när jag vet att jag ska bleka mitt hår ännu mer.

Åh jag åt en riktigt god frukost idag. Så sjukt gott rågbröd från Willys i tunna kompakta skivor, med skinka och paprika på. Mina älsklingshavrefras också från Willys, med havremjölk på och ett grönt äpple. Tycker egentligen inte om gröna äpplen, men detta var grymt gott! Sött och krispigt. Känner mig perfekt mätt! Det är skönt nu när jag kommit igång med träningen, och att det har gett resultat... det är lättare att äta då. Lite i alla fall. Jag vet att själva problemet inte ligger där egentligen, men det KÄNNS lättare att träna för att kunna äta. Det är så fel, men känns rätt. Jobbigt! Men jag tror inte det tar så stor skada, jag gör ju bara några styrkeövningar hemma, som tar ca 20 min. Ibland springer jag i trappor, går långa promenader och cyklar. Äter ju tre ordentliga mål om dagen. Frukost, lunch och middag.
Idag blir det kassler med potatismos och grönsaker till lunch. Mumsigt!

Jaja! Nu ska jag jobba några timmar. Må gott!
Slängkyssar !

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hej, jag undrar om du kan hjälpa mig med en sak;
Om min design ser likadan ut för dig som på bilden som finns i mitt senaste inlägg

http://mydearbylia.blogg.se/1204005591_en_frga.html

Tack så mkt.

2008-02-26 @ 07:14:13
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: CAZZIS

Godmorgon, jag ska också beställa tid för klippning tror ja ;D

2008-02-26 @ 07:18:11
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: alexandra

förstår det där med att det är lättare att äta om man tränar. känner likadant själv.

tre rediga mål mat om dagen är toppen! jag vet att du hatar när folk klagar/kommenterar vad du äter men... bör du inte ta något litet mellanmål också? typ en frukt? för att hålla blodsockernivån jämn och inte gå runt och känna dig hungrig... ja du vet säkerligen allt "fakta" redan :)

ha en bra dag!

2008-02-26 @ 09:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0