Godmorgon

Usch vad kallt det är. Solen skiner inte heller idag... vilket känns himla deprimerande. Ska samla krafter idag så jag orkar med nästa vecka. Kommer bli en minst sagt krävande vecka! Ser samtidigt fram emot den, eftersom de behöver mig på jobb. Känns... skitbra faktiskt! Att verkligen vara behövd och kunna göra någon nytta. Inte varje dag det händer!

Käkat en grymt god frukost med danskt rågbröd, skinka, yoghurt och äpple. Hade dock velat ha något varmt i mig. Får väl ta en kopp te snart så jag tinar upp lite. Ni glömmer väl inte nyhetsmorgon idag som jag nämde igår?! Jag tycker det ska bli riktigt spännande. Blondinbella säger ju i sin blogg att hon "har en förmåga att aldrig bli nervös"... hmm. Det tror jag inte en sekund på. Men men. Kan väl alltid hoppas att hon snubblar på en sladd eller något.

Ha det så bra ! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Cederbarr

Danskt rågbröd, vad gott!

2008-02-17 @ 08:16:32
URL: http://cederbarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0