Fredag igen

Har de flesta av er lov nästa vecka? Stackars mig som ska jobba... längre än vanligt också. Från 8-15 onsdag, torsdag och fredagen. Jag lär bli helt slut efter det, eftersom allt jobb kommer lämnas över till mig typ. De två som gör samma arbete som jag ska inte vara där de tre dagarna. Men jag kommer ju tjäna extra pengar, så det är klart att jag hjälper till. Sen är det ju roligt också! Jobbigt, men roligt.
Det händer inget speciellt för mig ikväll i alla fall. Kanske hyr en film och tar det lungt... det enda jag kan tänka mig att göra faktiskt, för något annat pallar jag inte. Det sjuka är att det kändes som måndag precis. Alltså tiden går så fort... jag har sagt det förut, men jag tycker det är lite läskigt att man inte riktigt hänger med i svängarna.

Ska tipsa om en bok sen, som jag inte läst själv, men jag såg en intervju med han som skrivit den. Den handlar om att leva sitt liv på bästa sätt.
Han säger t.ex att är man beredd på att dö, man är nöjd med hur man levt osv, då har ens liv varit det ultimata. Är man däremot inte beredd på att dö, man får ångest av själva tanken att man inte hunnit med allt man velat, då är det dags att ändra livsstil.

Okej, jag förklarar dåligt. Men jag ska visa er när jag kommer tillbaka från jobb. Ok? =)
Ta hand om er! Kram

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: bra där säger jag bara =)

2008-02-15 @ 07:11:09
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: camilla

Javisst går tiden fort-! man hinner inte med i svängarna. men nu är det helg igen =) men jag jobbar.. 12 timmar både
lördag och söndag så mej blir det ingen vila för i helgen.
Ha en bra dag!

2008-02-15 @ 07:20:47
Postat av: Jossan

Jag antar att du menar boken "Tisdagar med Morrie" skriven av Mitch Albom. Min absoluta favoritbok!

2008-02-15 @ 08:55:18
URL: http://jossans.bloggagratis.se/
Postat av: Thepreciousgirl

Jossan: Jaa den menar jag! Den verkar skitbra. Ska läsa den snarast! :D

2008-02-15 @ 08:57:03
Postat av: Carro

jag har lov vecka 9, så jag får härda lite till! men har iof fått ledigt lite av nästa vecka för att thailand väntar :D

2008-02-15 @ 16:12:34
URL: http://carouline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0