20 feb onsdag

Men usch vilken jobbig natt det har varit. Vaknade flera gånger och tittade på klockan, "dags att vakna nu?". Sjukt jobbigt. Har känt mig helt rastlös och stressad på nåt sätt. Kanske är omedvetet nervös inför denna dagen, då jag kommer få mer ansvar och allt jobb kommer läggas över på mig, eftersom ingen av de andra jobbar med det jag och två andra gör. Och de två andra är bortresta... men jag hoppas det blir lagom med jobb. För lite är bara tråkigt, och för mycket är stressande. Lagom är bäst!
Har en timmes lunch, 12-13 så jag får försöka varva ner då lite och förbereda mig för de sista 3 timmarna. Jag vill verkligen jobba såhär mycket. Kanske inte till 16 varje dag... men kanske till 15 åtminstone! Mamma klagar ju alltid på hur lite pengar vi har. Och jag är så J*VLA trött på det. Vill bara få in pengar och kunna fixa alla problem. Tänk om jag blir fast anställd och får full lön... det lockar!!!

Vilket fruktansvärt tråkigt inlägg. Men jobbet är det enda jag tänker på nu. Jag hoppas i alla fall att ni kommer få en bra dag, och att jag hinner skriva ett inlägg på lunchen.
Må gott! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja tyvärr måste man jobba för att få in pengar.
Brukar tänka att man ska jobba typ hela livet så det blir inte bättre om man börja klaga redan =)
Ha en bra dag!
kramar

2008-02-20 @ 08:38:32
Postat av: Malin

Lycka till idag!

2008-02-20 @ 08:47:54
URL: http://majoli.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

Camilla: Ja, men så är det så att det min mamma är, fritidspedagog, de tjänar sjukt dålgit. Plus att min mamma har flera "handikapp" som gör att hon inte klarar av att jobba mer än 75%.
**
**
Malin: Tack!

2008-02-20 @ 08:55:35
Postat av: lilla ja

Gummsan, det är inte ditt ansvar att dra in pengar så att hela er familj ska klara er, jag vet att du vet det egentligen, och jag fattar att du vill och bla bla, du söfstår säkert vad jag menar, men ville bara försöööööka att ta bort lite av din press på dig själv, Jobba bara så mycket som du känner att du orkar med, på riktigt, utav krav.
Hoppas du inte tar illa upp, vill bara att du ska må okej! Kramar till dig

2008-02-20 @ 08:59:14
URL: http://littlemes.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

lilla ja: Jag vet det egentligen =/ Men att höra det dagligen, och att inte ha råd med varken bil eller nöjen är sjukt jobbigt. Och att veta att jag KAN göra något åt det, det triggar mig... men jag håller med dig!
Kram =)

2008-02-20 @ 09:17:02
Postat av: ¨¨

hur fungerar det för dej m maten på jobbet? klarar du att äta din lunch där o så?

2008-02-20 @ 11:09:15
Postat av: Thepreciousgirl

anonym: jag äter hemma! bor 2 min promenad från jobbet :)

2008-02-20 @ 12:15:21
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: ¨¨

så smindigt:)

2008-02-20 @ 14:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0