Söndag

Gud, jag har knappt kopplat att det är 4:e advent idag, och bara 3 små dagar kvar till julafton! Imorse drog mamma och jag iväg på en sista shoppingrunda innan onsdag. Är klar med alla klappar nu, skönt som attan. Vi fikade på Espresso House som vanligt, fanns inget annat där vi var. Tog en grov macka med lax och pepparrot eller något. Och chaite med mjölk. Mmm gott.

Ikväll ska vi käka sushi. Hittade billigt på Ica, 10 bitar för 79 kronor. Som hittat! Ska klä julgranen, baka saffransskorpor (mamma i alla fall) och mysa vid tv:n. Börjar känna lite julstämning, äntligen liksom!

Förresten köpte jag lite underkläder till mig själv. Det fanns "tag 3 bh eller trosor och få den billigaste på köpet" på H&M. Det kunde jag ju inte motstå eftersom jag behövde det så mycket. Köpte mina favoriter "Our perfect push-up bra". Jättesköna och sitter perfekt! En röd och en svart fick följa med mig hem. Sen ett par söta trosor som jag då fick gratis. Söta små detaljer på underkläder tycker jag om.

Sen köpte jag en Firefly med smak av Peach & Green tea som jag ska smaka ikväll. Verkar väldigt god! "Wake up" står det på den, och det behöver man ju vid denna tiden på året. Kan ju tillägga att idag är det årets mörkaste dag!! Sen går det mot ljusare tider. Härligt!





Ha en fortsatt mysig 4:e advent. Puss!

Kommentarer
Postat av: Maya

Sv: tack! Jag har bytat till blogspot istället, bättre möjligheter!

Bra så du vet!

Kramis!

2008-12-21 @ 15:50:45
URL: http://www.mayaikoket.blogspot.com
Postat av: Ingela

är äaffärsköpt sushi verkligen gott? Har varit lite skeptisk..

2008-12-21 @ 15:50:57
URL: http://zariaza.blogspot.com
Postat av: lina

åh jag älskar oxå dom där bh.arna! köpte en blå och svart igår :) skulle vilja ha en röd som du har! vilken stl har du cornelia? puss!!

2008-12-21 @ 15:57:37
Postat av: Cornelia

lina: Mmm dom är underbara! :D

Jag har 70A, haha. Mini :) Puss! <3

2008-12-21 @ 16:01:42
URL: http://annacornelia.se
Postat av: lina

hihi vad söt du är, men det har jag oxå! :) fast dom röda var slut. fanns rosa oxå, men jag gillade bättre röd :) kan inte du lägga upp bilder på vad du ska ha på dig på julafton. eller vad du tror du ska ha på dig. saknar alla dina collage. dom är så himla fina och helt underbara! spelar ingen roll om det är kläder, inredning, mat eller annat - du gör dom bäst!!

2008-12-21 @ 16:14:34
Postat av: A.

Det var dom BH:arna jag försökte förklara när vi fikade haha! Love them! PUSS <3

2008-12-21 @ 16:19:50
Postat av: Cornelia

lina: Joo klart jag ska det :) Tänkte köpa något nytt att ha på mig på julafton, men det fanns inget snyggt + att jag har ju redan så mycket kläder :P Men ja, det kommer!

Kram!



A: Jaa jag förstod det! :D Helt underbara ju! PUSS sötnos <3

2008-12-21 @ 17:06:11
URL: http://annacornelia.se
Postat av: mickis

Åh, saffranskorpor är så gott! <3 Mycket godare än lussekatter! :o)

2008-12-21 @ 21:12:26
URL: http://skrollebolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0