Godkväll

Läste igenom era kommentarer förut, och jag måste bara tala om att ni är så jäkla kloka hela bunten. Tänk att det finns så många fina tjejer därute! Och jag är lyckligt lottad som har er som läsare. Bättre kan man omöjligt få!

Det är riktigt varmt ikväll. Cyklade precis ett pass på träningscykeln, och jag rinner svett! Äckligt! Det suger att man inte kan röra ett finger utan att bli så varmt. Var ute och promenerade innan, och svetten rann då med! Känns som duschen kallar...

Har lite goda nyheter om min bok som jag skrivit. Den är färdigrättad och slutet är skrivet. Det är ett väldigt plötsligt slut... men det finns inget slut på min bok... kampen fortsätter ju än idag. Hoppas ni kommer gilla den ändå! Imorgon ska jag sätta mig ner och titta igenom den, sen lägga över den på en CD och skicka iväg den! De kanske inte gillar den, eller tycker jag ska skriva den annorlunda... men då söker jag upp ett annat förlag, eller fixar det på egen hand! Min bok ska vara som jag vill, annars finns det ingen mening med det.

Ska bli så spännande att få ut den! Men jag har ju fortfarande ingen titel... vad fasiken ska den heta?! Ni får gärna hjälpa mig med ett namn på den... för visst skulle det vara coolt om just ditt förslag blir min boks titel?!

Ha en fin kväll. Puss!

Kommentarer
Postat av: bloggläsare

"anna cornelia, min kamp"

2008-08-07 @ 18:52:12
Postat av: Roxanna

Vad kul att du blev glad men jag säger bara vad jag tycker :)

Åå tack så mkt! Nu blev jag också glad!

Hoppas du har en trelig kväll! Kram!

2008-08-07 @ 19:04:06
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: b

Angående titeln på din bok. Jag har nämligen hört att förlagen ofta inte godkänner författarens titelförslag, vilket är knepigt/konstigt ..

Hm. har inte följt din blogg, tittar bara in då och då, så jag vet inte vad den handlar om och kan därför inte komma med något förslag. Men du kommer på det när du minst anar det, det lovar jag.



2008-08-07 @ 19:05:47
Postat av: Tova

Jag inget bra förslag vad de skulle kunna heta men jag hoppas att du kommer på något bra. En rubrik som känns helt rätt. Din blogg är jätte bra. Den var bra innan men den har blivit bättre. Ha en bra kväll.

2008-08-07 @ 19:28:28
Postat av: Kristin

Helvetet tur och retur

kanske:P

2008-08-07 @ 19:44:22
Postat av: Bea

Hej tjejen!

Tycker du när jättestark och bra!

Undrar hur länge du cyklar och hur ofta?

Hur sent på kvällen äter du din sista måltid?



Fortsätt kämpa! kram

2008-08-07 @ 19:58:16
Postat av: Lina

har lite olika förslag:

Tunn och tråkig

det löser sig nog

mina "bästa" år

De perfekta livet

en vandrande pinne



:)

2008-08-07 @ 20:22:38
URL: http://linafredde.devote.se
Postat av: elin

titel: "min kamp då, idag och imorgon" :)

2008-08-07 @ 21:28:01
Postat av: Jossi

är inte bra på att komma med förslag på sånt men om ja kmr på ngt ska jag höra av mej :)

är fortförande så nyfiken på din bok, är den tjock? Hur lång tid har det tagit att skriva den? :>

2008-08-07 @ 21:29:02
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: stars in heaven

Livet i bubblan

Vaddå anorexia?

Kampen mot tankarna

Mitt liv, min historia

Bubblegums kamp



Hmm... äsch jag vet inte :)

2008-08-08 @ 00:30:25
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/
Postat av: Louise

När jag brukar välja en titel på någonting vill jag alltid att den ska vara genomtänkt och betyda någonting speciellt för mig. Därför tänkte jag först inte ge något förslag eftersom det borde kännas helt rätt för DIG. Men sen poppade det bara upp en som jag tyckte att du borde få veta. "Jag lever fortfarande". Tänkte att det passade lite med ditt slut, alltså att kampen fortsätter än idag, plus att du har kommit igenom sjukdomen levande!



Det ska bli jättespännande att läsa din bok när den kommer ut. Hoppas bara att du väljer en titel som känns bra för dig! Och lycka till med författandet!

2008-08-08 @ 12:24:47
Postat av: Sara (wiiiie)

"en evig kamp"



nej jag vet inte , Men du sa snabbt den komer ut MASTE jhag fa veta , vill VERKLIGEN lasa den !!!

2008-08-08 @ 12:58:42
URL: http://saarrraa.blogg.se/
Postat av: sofia

mina förslag:



perfektion?

vad är perfekt?

strävan efter perfektion?

så mycket att bära på

2008-08-09 @ 00:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0