Söndag, 13 April

Godmorgon! Oh härligt väder ute idag, solen skiner och det är vår på allvar nu! Längtar tills jag kan lägga mig i trädgården och sola, få lite färg och njuta av värmen. Nu är det inte länge till! Om 1-1½ månad kommer här nere vara riktigt varmt. Kommer ihåg förra året, fyfan vad varmt det var i Maj-Juni. Kunde knappt vara utomhus! Men shit vad härligt. Ska verkligen pressa på stranden i år. Okej, jag var riktigt brun i somras, men ännu brunare vill jag bli i år! Det ska pressas som fan i Turkiet och på beachen här nere. Det är ju inte bra att sola för mycket, men jag använder alltid solkräm. Solkräm gör inte så att man blir mindre brun, bara mindre röd! På kreta förra året smörjde jag in mig heeela tiden, ändå brände jag mig lite! Solen är starkare än man tror ibland, och här i sverige också faktiskt. Vem vill få rynkor redan liksom? För det får man om man inte skyddar huden.

Sitter just nu och letar lite billiga flygstolar till Thailand, och till min förvåning har jag hittat de billigaste hos fritidsresor! 8448 kronor per person, i mars nästa år, 2 veckor tur och retur till Phuket. Ska visa mammi sen! Måste bara hitta riktigt bra hotell också... lite så halvlyxiga, precis vid stranden... mmm!

Nä jag ska ta och röra på mig lite. Fräscha upp mig, klä på mig och städa undan lite. Sen ut i solen!!

Puss!
Bild från förra året. ÅÅÅH vad jag saknar att sitta ute på kvällarna och äta. Grilla och ha det mys! Mmmm!
image1674

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh! Här regnar det :( inte sådär supertrevligt.

2008-04-13 @ 10:28:41
URL: http://maaalinnystrom.tjejsajten.se
Postat av: Tilda

Jag bokar alltid mina resor via www.flygstolen.se, iallafall när jag bara är ute efter en flygstol.

Ha de fint!

2008-04-13 @ 12:40:08
URL: http://kinell.blogg.se
Postat av: Louise

Underbart! Solen är bara bäst =) Ha en mysig kväll tjejen!

2008-04-13 @ 18:54:29
URL: http://louisekarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0