Outfit och falafel



Jeans från Crocker
Top från Asos
Skinnjacka från Zara
Skor från Din sko
Sjal från H&M

image1815

Min lunch bestod av hemmagjorda falaflar, ärtor, majs, morot, gurka, tomat och paprika. Till det en yoghurtdressing jag gjorde själv (yoghurt, vitlök, salt och peppar), riven palsternacka och basilika ovanpå! Mums.

Tänkte faktiskt dra iväg till Malmö ett tag, men jag ångrade mig. Jag behöver egentligen inte shoppa en massa. Inte just nu i alla fall. Kanske i helgen? Skorna jag hade idag var faktiskt FÖRSTA gången jag använde. Köpte dom för typ 3 månader sen. Jag har så mycket grejer att jag drunknar! Haha. Borde kanske sälja lite?
Ska ut i solen en stund nu, skönt! Imorgon börjar jag inte jobba förräns vid 12-13 nånting. Så himla najs.
Puss!

Kommentarer
Postat av: M

Blir alldeles glad och pigg av din blogg. Härliga outfits, modeinspirationskällor och recept. Duktig du är som lagar så mycket själv! Njut av solen!

2008-04-29 @ 14:51:02
URL: http://livsaptit.blogspot.com
Postat av: linnea.

snygg topp! och maten såg god ut.

2008-04-29 @ 22:49:31
URL: http://linneaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0