Onsdag, 23 april

En dag kvar tills jag ska till den nya kliniken inne i Malmö. Vet inte om jag längtar längre eller inte. Är mest rädd tror jag. Hur jobbar de där? Kommer de skriva matschema till mig? Kommer de väga mig imorgon? Vad kommer de säga? Kommer där finnas många andra ätstörda?
Många frågor, men sånt jag egentligen inte ska tänka på i förväg. Till vilken nytta liksom? Jag hetsar bara upp mig. Imorgon är jag i alla fall ledig, för första gången. Åh kommer bli så skönt ändå. Sova lite längre mitt i veckan är aldrig fel. Sen är det fredag och då ska jag äntligen träffa underbara Fanny. Vi ska väl äta ute, sen kanske bio eller film och äta naturgodis och bara mysa. Längtar!

Ser ut att bli skönt väder idag också! Ska nog äta lunch ute i solen, så jäkla mysigt!
Idag åt jag en stor portion fiberhavregrynsgröt (märket Gyllenhammar) med mosad banan, havremjölk och kanel. Guuud vad gott. Mosad banan i gröt är så sjukt gott.
Lunchen vet jag inte än. Funderar på en liten omelett med skinka och avokado vid sidan om. Har avokado hemma som måste ätas upp. Eller så gör jag en sallad på avokadon, skinka och äter lite bröd till.

Usch måste iväg nu... så dryyyyygt! Hoppas det är mycket att göra på jobb idag. Jag hatar att bara sitta där...
Ha det bra i solen! Puss!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack söt men ibland är det svårt att inte ta åt sig av sådanna kommentarer. det är så lätt att ta åt sig av de elaka fast svårt att ta åt sig av de snälla.

Å det är min favoritfrukost också fast jag hackar alltid mandlar över bananen också. Testa:)

Kramar

2008-04-23 @ 07:15:31
URL: http://cissilagrell.blogg.se
Postat av: hm

hur gör man..mosar du banan i o kokar med grynen. lr har du i mosad banan när den e färdig?

2008-04-23 @ 09:23:35
Postat av: Thepreciousgirl

hm: kokar inte bananen!

2008-04-23 @ 09:43:13
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: amanda

förr åt jag gröt till frukost varje morgon, men en efter en vecka med flingor till frukost i england varje morgon har jag nu övergått till flingor.. vad tycker du är de bästa flingorna? äter du någonsin flingor? gröt är hälsosammare, jag vet, men man blir så hiimla mätt av det. om du skulle vara jag, vilka flingor skulle du äta? du är min idol

2008-04-23 @ 11:52:39
Postat av: Anonym

Hoppas det går bra på den nya kliniken imorgon! Vet du vad den heter än? Kram

2008-04-23 @ 12:05:42
Postat av: AE

Du är så jäkla vacker när du väger lite "normalare". Jag hoppas att du också kan se det.

Läste igenom lite äldre inlägg där du ville gå ner mer och de enda jag kunde tänka var "nejnejnejnejnej! gör det inte!"

Är det okej om jag länkar dig från min blogg?
Kram

2008-04-23 @ 12:13:27
URL: http://anorex.blogg.se
Postat av: Cornelia

amanda: Joo jag älskar flingor! Finns massor som jag tycker om. Alla slags allbran flingor, special K, havrefras osv. :) Mums!
**
**
anonym: Tack! Nej jag tror inte den heter något. Men det lär jag få reda på imorgon isåfall. Kram!
**
**

2008-04-23 @ 12:54:23
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Anonym

vilken klinik ska du gå på ( börja? KRAAM cornelia!

2008-04-23 @ 20:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0