Photoshop

Hej alla

Har haft en ganska bra dag, gått en promenad och så, jobbat i trädgården men skoja väl mest runt. Hatar trädgårdar! Varför kan de inte sköta sig själva? Och så får jag dåligt samvete om jag inte hjälper mamma, eftersom hon klagar på dålig rygg m.m.
Min storebror visade mig hur photoshop fungerar. Rätt svårt och tar lång tid att lära sig, men skitkul! Kan sitta i timmar och bara ändra bilder och göra dom finare. Riktigt roligt!
Just det, jag skulle ju städa garderoben. Håller på men halva innehållet ligger utanför. Alla sommarkläder ska ut! Bara onödigt att de ligger där och tar plats, eller hur? Får väl ta tag i det senare...



Jag är ju knappast ett proffs, men vafan. Det duger! ;D

Ska försöka städa min garderob någon gång så jag kan lägga upp före och efterbilder.
Idag blir det mammas fisksoppa till middag. Finns det något kul på tv idag? Behöver tips.

Njut av denna låt och video.
http://www.youtube.com/watch?v=ePyRrb2-fzs

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0