Inspiration

Jag älskar hösten. Äntligen kan man klä på sig mer kläder, mer kläder = mer mode och mer shopping! I höst vill jag ha bekväma kläder, mjuka tyger men som ändå värmer, sitter snyggt och är moderiktigt.
En skön tunika/klänning med ett par tjocka gosiga leggings, en stor oversize kofta och såklart lite accessoarer som är picken över i:et.
Jag skulle inte tacka nej till dessa kläder, som är hittade på shopbop.com



♥ Dress av Dallin Chase
♥ Tunika/dress av Dallin Chase
♥ Cardigan i cashmere av Aka New York
♥ Mysig kofta av Jamison

Allt från shopbop.com


Kommentarer
Postat av: Milla

finns mycket fint där! :) Har du beställt något därifrån nån gång? Jag funderar på det.. hah..men vill gärna veta om det är "safe" först lixom :P

2007-09-26 @ 09:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0