Godmorgon

Idag kommer pappa hit för att fira min födelsedag (fyller den 22 sep) , så det ska väl bli kul. Hoppas jag, sålänge han kan styra sitt humör. Skriver sen ikväll om jag fick något och hur allt gick.
Jag ska fortsätta städa och fixa idag, ska väl försöka göra mig själv lite fin också. Har faktiskt inte använt smink hela denna veckan, det är nog rekord! Det är nog rätt nyttigt för huden att vila lite från allt spackel. Jag ser ju skittrött ut utan sminket men skitsamma, nu kan man ju gömma sig under en sjal eller en stor tjock polotröja. Bra va? ;D

Hm tänkte ta en tur till solariumet också. Solade i måndags och det blev stor skillnad, så ska dit idag igen för att bygga på lite mer bränna. Är faktiskt fortfarande rätt brun sen Kreta i somras. Bara man inte blir beroende och solar för ofta, det är inte bra alls. Tidiga ålderstecken och vissa får ju cancer! Nej idag också räcker, sen får det vara nog.

Tänkte lägga upp min första "dagens outfit" senare, när jag ser lite fräschare ut ;) Känner mig som ett ösregn just nu och är inte ens klädd. Men ja, håll utkik! :D

                                                      

Puss & kram 

Kommentarer
Postat av: bea

fan va söt du var på bilden!

2007-09-21 @ 21:56:30
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0