Torsdag

Kul att många mejlat mig angående kläderna. Har lagt undan till er och mejlar tillbaka mitt kontonummer så fort jag kan! Lite andra kläder kommer upp här under dagen, som också är till salu.
Jag mår lite si och så idag. Känner blir stor och äcklig. Men ska ta en dusch nu, sminka mig lite och prova kläder. Lunch idag blev ris med kyckling och grönsaker, plus en macka med skinka. Helt okej, men inte jättegott. Ska snart ut en promenad eller nåt... just det, min lilla vovve spydde imorse. Usch! Men så mycket skit hon hittar i trädgården och äter så får hon skylla sig själv :P Nej men jag gav henne lite filmjölk på fodret imorse, det är bra för deras magar ;D

Nu ska jag fota kläder!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0