Jobbig dag...

Fick sånt hemsk anfall förut idag. Som att jag blev en annan människa, jag skrek åt alla och blev jättekonstig. Sån känsla när man bara vill skada sig själv. Jag var sekunder från att börja gråta. Jag gick in på mitt rum och slog mig själv. Jag vet att det är helt sinnessjukt! Vem fan gör något sådant? Det blev inte så stora märken i alla fall. Ett litet skrapmärke och ömt, lite svullet och rött. Men men! Jag mår bättre nu.
Hoppas ni mår bra, sitter här och äter lite torkad frukt, sån utan socker. Typ äppleringar, dadlar och sånt :) Mums!

Godnatt!

image248

Kommentarer
Postat av: tigrisenemmis

ååh jag vet hur det känns, har hänt mig mkt den senaste tiden, men jag har lyckats undkomma att slå mig själv.. jag har bara gråtit istället. Hoppas allt är bra

2007-10-24 @ 22:10:03
URL: http://tigrisenemmis.blogg.se
Postat av: Anna_85_, Ellinor

om man har ångest kan man göra dumma saker. men var ju ingen fara. hoppas det är bättre idag.

2007-10-25 @ 11:55:29
Postat av: Kristina

Ibland blir jag också helt konstig. Man blir helt arg och sur. Jag brukar få så stor lust att slå sönder något, men jag har aldrig slagit mig själv. Om det någosin händer så med dig igen, försök fokusera din ilska på något annat än dig själv. Själv brukar jag ta en kudde och slå på.

2007-10-25 @ 15:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0