Hej!

image229

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vilken fin design du har! :)

2007-10-23 @ 19:09:10
URL: http://victoriaadolfsson.blogg.se
Postat av: Unknown?

Hejsan, ville bara säga att de personer med "svårigheter" är underbara människor de också.

Tycker själv de är hemskt att allt ur ens liv måste hållas så hemligt(!) Varför kan folk inte acceptera ens livstil och älska en för den man är? Måste folk jämt bestämma över vad man får/inte får göra?

För det bara ger ångest och att den känslan trycker verkligen ner en:(

..Man kan inte lägga en åsikt förrän man upplevt de själv. Låter dumt att säga detta men tyvärr kommer man inte kunna förstå för än man själv hamnat i situationen.

Jag kan ana att du inte har det lätt, men du är inte ensam!

P.S. Jag själv biktat ut min egna vardag och du kan få läsa den på min blogg: www.rosiesconfessions.blogg.se
Det lättar att få tala ut..och visa att alla är udda och unik

2007-10-23 @ 19:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0