Dagens outfit och shopping



Såhär (ovan) var jag klädd idag när mamma och jag yrade runt i affärer och shoppade!

Skinnjacka från Zara
Leggings från Gina tricot
Sjal från Vero moda
Tunika/top från Bikbok
Stövletter från Lindex
Örhängen från JC
Benvärmare, gamla

Shoppat:

image201


Lila tröja i stor storlek från Lindex (30% rabatt med medlemskort!) 249 kr utan rabatt
Lackinspirerade leggings från H&M, 199 kr
Blommig stor tröja från Vero moda, 299 kr och 50% rabatt på det
Stor gosig stickad mössa från H&M 49 kr
3 par sköna trosor från Lindex (3 för 99)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag ville bara säga att din blogg är väldigt bra och jag tycker det är roligt att läsa om hur du har det. Jag är jätteglad över att det går bättre för dig,det känns som att du utvecklas hela tiden. Jag själv har haft aneroxi och kämpar fortfarande med att bli frisk, men jag har kommit långt. Sen ville jag också säga att jag tycker att du är otroligt vacker och har en skitsnygg klädsmak.

2007-10-17 @ 19:08:22
Postat av: Gabbi

Fy va söt du är

2007-10-17 @ 19:20:46
Postat av: Thepreciousgirl

Kristina: Tack ska du ha gumman! Kämpa på mot sjukdomen och ge aldrig upp !!
*
Gabbi: Tack :)

2007-10-17 @ 21:16:39
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag vill bara säga att jag tycker du är otroligt söt ! ALLTID ! ;)

2007-10-17 @ 21:21:27
Postat av: Thepreciousgirl

Hanna: Tacktacktack! :D Blir så glad av alla snälla kommentarer!

2007-10-17 @ 21:33:06
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0