Tror ni det hade varit nått?

Jo, nu är det såhär att min mamma är konstnär. Hon målar det mesta, stilrent, kludd, barntavlor, tjejigt, modernt, tecknat m.m. Hade tänkt lägga upp lite bilder på några målningar här, som någon kanske skulle tycka var intressant? Ni kan "beställa" tavlor som hon sen målar speciellt åt Dig. Och nu talar jag inte om jättedyra tavlor. Utan mer små billiga tuffa målningar. Kanske att ge bort i present eller själv sätta upp i lägenheten/ ditt rum.

Vill gärna höra om det är någon som är intresserad? Min mamma är väldigt pepp på att sätta igång redan idag! ;)

Jag tycket det låter roligt, och lite annorlunda. (Tror inte jag stött på nån blogg förut som gjort samma grej)..

Så vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tycker det låter skitbra, jag är definitivt intresserad, men det beror såklart på priset ;P Sen vill man ju se lite smakprover;)

Ha de fint!
Kramar

2007-11-07 @ 16:51:20
Postat av: Thepreciousgirl

Åsa: Vad kul! Jag ska lägga upp lite bilder på några tavlor.
Nej nej, inga dyra grejer inte. En liten för kanske 100 kr? Pengarna är inte det viktiga för mig och mamma, mest att hennes konst ska komma ut lite i världen, hihi! ;D
Kraaam

2007-11-07 @ 16:54:09
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Kristina

Det låter som en jättebra ide. Jag skulle gärna vilja se hennes tavlor!

2007-11-07 @ 16:57:36
Postat av: ani

bara en idé jag kom och tänka på, den kanske inte är så bra men. det skulle vara lite kul om du hade typ nån liten tävling? Så blir det lite interaktivt =) det kan vara i vad somhelst.. typ ett tema och bidragen kan vara bild/foto/text/nånting helt annat.
jag vet inte.. bara en tanke =)

2007-11-07 @ 17:31:47
Postat av: Hanna

lägg ut smakprov. Är JÄTTEintresserad :)

2007-11-07 @ 17:49:38
Postat av: Anna

Okej, detta hör inte till inlägget. Men kom på en sak jag måste fråga. Jag läser din blogg varje dag och du verkar äta så god, men samtidigt nyttig mat. Så det skulle vara kul om du kunde lägga in lite recept och så i bloggen? :)

2007-11-07 @ 17:55:24
Postat av: Thepreciousgirl

ani: Ja en tävling hade varit kul. Ska tänka på det! :)
*
*
Anna: Jo absolut kan jag göra det. Jag älskar ju matlagning! ;D

2007-11-07 @ 18:02:43
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: aase

jag letar tavlor o sånt till min nya lägenhet, så jag är absolut intresserad!!

2007-11-07 @ 20:50:27
URL: http://aasemaja.blogg.se
Postat av: Anonym

skitbra

2007-11-08 @ 01:56:55
Postat av: Liza

Låter verkligen skitbra!

2007-11-09 @ 15:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0