Skitungar!!!

Åh! Precis nån snorunge som ringde hit och frågade efter min lillebror. Så plötsligt säger han "är du snutig", jag bara "öööh va?"... och så börjar han fråga typ vem jag är och hur gammal jag är. Riiiiiktigt stöddig lite skit!! Snacka nån konstig dialekt också. Har varit med om detta innan, att småkillar ringt och varit kaxiga mot min lillebror. Sist hota min mamma med att ringa polisen. Och nu sa jag detsamma. "Jag ska polisanmäla dig din lilla skit" sa jag och han bara "oo rädd jag blir" blabla. JA DET BORDE DU BLI DIN NO LIFE MOTHERF*CKING TÖNT!! Alltså, jag klarar inte sånt här. Det gör mig så sjukt förbannad. Och min lillebror blev mobbad under flera år, men har bytt skola för ett tag sen. Ni som mobbar, hoppas ni dör en riktigt äcklig död. Hoppas ni ruttnar i helvetet. Seriöst, ni är bara skräp. Så jävla svaga och äckliga.

Ni är inte ett skit värda. LÄR ER FÖRFAN! Hade ni själva velat bli behandlade på det sättet? Nej det var väl det jag visste.

Jag känner fan för att slå nån nu. Så mycket som petar ni på min bror ska jag skjuta huvudet av er. Värdelösa skitungar.

Ber om ursäkt för mitt språk, men jag bara måste få ur mig denna ilska.

image377

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh fy vad hemskt.. Gud vad jobbigt att vara syster till någon som mobbas.. Alltså jag menar inte att det är jobbigt för dig att vara syster till din lillebror, men att han är mobbad..:// Hoppas det inte fortsätter!

2007-11-13 @ 18:00:05
Postat av: linnea

Uch fy jag vet hur det känns =/ en period var det några som höll på att busringa hem till oss rätt ofta.. då kom jag på att man jag kunde lyfta på luren utan att säga något. (vi har nummerpresentatör och de ringde alltid från skyddat nummer) och vänta på att antingen dem säger något korkat som typ "öh hallå, det är ingen som svarar?" eller att dem själva lägger på, men då kan dem inte använda telefonen förrens JAG har lagt på.. :D muahaha.

2007-11-13 @ 18:44:09
URL: http://ping.blogg.se/
Postat av: Frida

Du är inte själv att bli förbannad på sånt där, inte för att de ringer hit men när man läser om sånt så blir man ju skitarg!
De kan lika gärna gå och dö, sen lika så djurplågare de borde också dö!

Ta hand om dig!

2007-11-13 @ 18:57:35
Postat av: L

Mobbare är små människor. Riktigt små.

2007-11-13 @ 20:22:51
URL: http://cherrybaby.blogg.se
Postat av: n

Jag håller med L, mobbare är verkligen små människor och jag vet eftersom jag själv har blivigt utfryst. Senare har jag förståt att de var svagare än mig.

2007-11-13 @ 20:31:06
Postat av: Thepreciousgirl

linnea: hahah! bra tips där ja ;)
*
frida: Håller med. Sådana människor är onödiga!!!
*
Håller med er andra också!!!

2007-11-13 @ 22:43:25
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0