Ny bok och tidningar

Gick en sväng in på biblioteket och lånade en bok, En shopaholic i New York. Hoppas den är lika bra som ettan. Lånade en resetidning, I Form och Veckorevyn. Perfa!

Och varför jag lånar iform kanske ni undrar? Men jag tycker om att läsa hur man ska behandla och sköta om sin kropp på bästa sätt. Att läsa hur viktigt det är att äta varierat och träna lagom. Det ger mig motivation till att äta bättre! (Bättre, då menar jag energirikare, mer fett och allt annat jag ofta utesluter)

Har lite träningsvärk sen igår. Gjorde några enkla övningar hemma igår, typ knäböj och sånt. Det är sjukt vad otränad jag är! Haha. Men det måste väl vara till någon nytta att träna hemma 15-20 minuter någon dag i veckan? Plus alla promenader jag tar... jaja, jag mår bra av det fysiskt i alla fall, och psykiskt för den delen...




Kommentarer
Postat av: Johanna

iform är så överdriven, om man ska följa alla dessa tips som står där blir man galen ju... och sjuk.

2007-11-10 @ 14:22:03
URL: http://fult.blogg.se
Postat av: Matilda

Jag bestämde mig för att göra armhävninar och suitups varje morgon och kväll, men det var ju lyckat! Jag gjorde det kanske i en vecka och sen orkade jag inte mer!;) Men du orkar nog mer än jag:D

2007-11-10 @ 17:06:44
URL: http://livetenligtmatilda.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

Johanna: Man behöver ju inte följa alla tips... man följer ju det man tycker är vettigt och får en att må bättre.

2007-11-10 @ 21:23:48
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0