Måndag

Godmorgon!

Mmmm har sovit riktigt bra inatt. Drömde en himla massa, skitjobbigt. Handlade om mat. Fyfan vad jag hatar att aldrig slippa de tankarna. Dumma fixering. Har i alla fall precis ätit frukost, gott. Fick precis ett sms av pappa... "Hej snart är det jul. Jag vill ha din önskelista"
Varför köper du bara saker till mig? Varför ger du mig det jag inte vill ha? Ge mig lite kärlek istället!

Strunt samma.

Hoppas jag får mitt h&m-paket idag som jag beställt. En svart tulpankjol och två par strumpbyxor i olika nyanser av orange. Jättesnyggt! Hoppas nu kjolen passar. Jag hatar att beställa hem saker, och så passar det inte!! Antingen sitter det bara skitkonstigt, eller så ser jag inte klok ut i det. Förresten så ska jag beställa grejer från Victoria's Secret snart. Kanske kan jag önska mig det i julklapp? Smart!

Ha en bra dag i detta hemska väder. Kram!

Kommentarer
Postat av: Jenta

jag tänkte höra med dig, du som beställt kläder och sådär ifrån topshop. Är frakten dyr därifrån?

Ha en bra dag, kram

2007-11-26 @ 09:53:03
Postat av: Linda

Hejsan,ehm undrade mest hur mycket frakten kostar när man beställer från VS? Blir det tull och så också?
Tack

2007-11-26 @ 10:25:39
Postat av: Thepreciousgirl

Jenta: Nej jag har aldrig beställt därifrån. Handlar antingen på topshop i köpenhamn eller i lund :)
**
**
Linda: Typ 200 kr. Om paketet fastnar i tullen så får man betala nån avgift.. men jag behövde inte det :)

2007-11-26 @ 11:15:20
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0