Letar och letar...

Har letat tillsammans med min mamma i en timma efter mitt nya pannband från indiska. Letade precis överallt men hitta inte det. Kollade i min garderob säkert 3 gånger, och mamma också en gång. Sen bestämde jag mig för att kolla en gång till, bara om ifall liksom. Och vet ni, jag hitta det!!! Fattar inte hur det ena stunden är helt borta, men sen plötsligt hittar man det. Så jäkla irriterande! =P Fick ju nästan lite panik att mitt fina pannband var förlorat!! Haha!

Nog om det.

Fryser inte lika mycket längre. Tog en skitvarm dusch och tog på mig mjukisar, kofta och tjocka raggsockor. Nästa helg ska vi pynta med julsakerna. Längtar!! Älskar att ha massa ljusslingor i mitt rum. Jag är galen i julen!

Nej nu ska jag tipsa er om dagens middag. En av mina favoriträtter faktiskt!
Kommer strax här på bloggen.
Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0