Jag har skrattat

Det var nog det roligaste Bonde söker fru hittills. Satt själv och skrattade högt! Herregud säger jag bara. Fredrik, han som är väääääldigt speciell, skulle göra en middag åt de två tjejerna som var kvar. Så strör han ut sånna blomblad lite fint över bordet, och han ser riktigt nöjd ut! Och så ska han lägga på duken, och inser att NEJ blombladen kom ju UNDER duken. HAHAHAHA! Alltså, när han inser det, hans min!!! FYFAN VAD KUL! Och musiken som fanns i bakgrunden liksom tystnade precis som att OJFAN! Oh. Ni måste tycka jag har världens sjukaste humor. Men jag lovar, fyfan vad kul han är. Måste hitta klippet på youtube sen och visa er.

Nej nu är jag helt matt i kroppen. Ska försöka sova. Sover mycket sämre nu.......

Sov gott! Puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

Gå in och kolla på tv 4:s hemsida. Där har de extraklipp om när Fredrik försöker att tända ljuset. Han har inga tändstickor så han försöker tända den med tändaren som sitter i bilen och sedan traktorn...ja...du måste helt enkelt se det själv!

2007-11-29 @ 13:48:28
URL: http://jossans.bloggagratis.se/
Postat av: Carro

hahaha jaa det var skitkul :D

2007-11-29 @ 15:38:39
URL: http://carouline.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

Jossan: HAHHAHAH!! Alltså den killen, I love him!!

2007-11-29 @ 16:43:49
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Elin

Hahahahaha det var så sjukt bra! Kunde inte sluta skratta! Han förhöjer verkligen hela tv-programmet!

2007-11-29 @ 22:37:24
Postat av: Anonym

jag håller med det är så jäkla kul och varje gång tjejerna säger nått till han så svara han bara jaaaaoo.. ! typXD

2007-11-30 @ 12:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0