Denna dagen

Det gick bra med frukost och lunch idag. Kändes konstig att stå och laga mat till mig själv, men det gick! Var inte så gott kanske, men mätt blev jag. La till en macka också för att komma upp med kalorierna. Fick trycka i mig mellanmålet klockan 3. Var inte ett dugg hungrig, kändes som jag skulle spy. Men jag antar att det är vad man får stå ut med. Har gått 2 promenader med hunden idag. Mötte mamma på den andra, det regnade och blåste.
När jag kom hem frös jag, gjorde ont i benen. Skulle byta om för jag var helt blöt, så ser jag att mina knän är helt blå-lila! Såg jätteäckligt ut och visade mamma. Jag antar att det blir så när man är för smal...

Längtar inte till middagen. Mår lika illa fortfarande.. jag hatar mättnad! Att känna hur maten bara vill ut samma väg som den kom in.

Undra om jag gått upp något till torsdag. Vätska kanske? Who know... jag är bara rädd att jag gått ner. Funderar på om jag ska ljuga om vad jag väger ifall jag väger mindre
  <---- DUMT! Väger mig ensam ju, eftersom jag har börjat utan kläder. Och dom litar på mig... känns dumt att ljuga. Men vill man bli inlagd då? NEJ! Vill gå kvar på äs kliniken hos Anna. Men dom kan inte behålla mig om jag går ner mer... skit. Jag måste äta mer, men hur? Mår illa av mat!

Blommor

Kommentarer
Postat av: f

Dricker du inga näringsdrycker?
Det kan vara bra som en tillfällig hjälp för att kunna gå upp i vikt.
Fortsätt kämpa! Jag beundrar dig!

2007-01-08 @ 18:45:11
Postat av: thepreciousgirl

Jo jag har det, men har inte börjat med dom än. Det är nästa steg ;D Tack så mycket

2007-01-08 @ 19:29:09
Postat av: Broken heart

hej gumman! du är så duktig fortsätt kämpa

2007-01-08 @ 20:37:56
Postat av: hawaii

Du klarar detta gumman.. jag vet det.. ge inte upp.. du vet hur mkt mat det krävs

2007-01-09 @ 15:14:32
URL: http://vanilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

whaaaaat? får du väga dig ensam? :O
jag väger mig alltid utan kläder och jag skulle aaaaaldrig få väga mig själv :O

2007-01-10 @ 20:38:02
Postat av: thepreciousgirl

Japp. Dom litar på mig. Och jag har inte ljugit hittills. Jag vet att det bara förstör för mig själv...

2007-01-11 @ 09:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0