Kimberly Stewart dejtar Tommy Lee

image565

Vad ser tjejerna i denna mannen? =P

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ehm, ja! Det är verkligen en bra fråga (:

2007-12-04 @ 11:23:00
URL: http://shoulderson.blogg.se
Postat av: Fridah

BADBOY ju :)

2007-12-04 @ 11:25:11
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Jossan

Jag måste säga att han är urläcker! Men han är lite too much badboy för mig. Och no more badboys for me. Jag har haft min del...jag antar att det väl är därför som jag nu gjort en kovändning och dejtar en 45 årig-tre-barns-pappa.

2007-12-04 @ 11:31:20
Postat av: Thepreciousgirl

Jossan: Jotack, jag har också haft en del... undra varför man dras till det släktet? HAHA!

2007-12-04 @ 11:34:20
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: anna panna hollnissa

Helt underbart! Skulle gärna vilja ha den där 80 åringens inställning

Hon tar en titt i spegeln, när hon är:

3 år: Tittar på sej själv och ser en Drottning

8 år: Tittar på sej själv och ser Askungen eller Törnrosa

15 år: Tittar på sej själv och ser Askungen, Törnrosa eller Hejaklacksledaren - om hon inte har PMS och ser en fet, finnig och FUL tjej
(- Mamma, jag KAN inte gå till skolan och se ut så här!)

20 år: Tittar på sej själv och ser "Jag är för smal/tjock, för kort/lång, för stripigt/lockigt hår" - men bestämmer sej för att gå ändå

30 år: Tittar på sej själv och ser "Jag är för smal/tjock, för kort/lång, för stripigt/lockigt hår" - men bestämmer sej för att hon inte har tid att fixa till sej så hon går ändå.

40 år: Tittar på sej själv och ser "Jag är för smal/tjock, för kort/lång, för stripigt/lockigt hår" - men säger "Jag är åtminstone ren" och går ändå

50 år: Tittar på sej själv och ser "Jag är" och går vart hon vill

60 år: Tittar på sej själv och påminner sig om alla människor som inte ens kan se sej själv i en spegel längre. Går ut och övervinner världen.

70 år: Tittar på sej själv och ser visdom, skratt, förmåga - och går ut och njuter av livet.

80 år: Bryr sej inte om utseendet. Sätter bara på sig den lilla hatten och går ut för att ha kul i den här världen.

Kanske skulle vi alla ta på den där lilla hatten tidigare.

2007-12-04 @ 13:56:50
Postat av: Thepreciousgirl

anna panna...: Ooh så bra skrivet! Vilken tankeställare!

2007-12-04 @ 13:59:01
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: bella

Men det är ju nått visst med badboy rockers! Deras arrogans och utstrålning är ju SÅ jvl sexig! Inget man tar med hem till farmor, men någ lyckliga jvl nätter kan det ju bli!

2007-12-05 @ 14:12:50
URL: http://www.izabellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0