Godmorgon godmorgon

WAAH! *Gäsp* fyfan vad trött jag är. Jag vill bara sova! Hatar att vara trött och frysa... att liksom bara vilja krypa ner i sängen på nytt och gosa. Men jag tror denna veckan kommer gå fort, nästa måndag är det ju julafton! Måste få lite julkänsla snart. Typ baka och pynta ännu mer. Har missat julkalendern under helgen också. Skandal!! Haha. Men den är ju så bra, så söt!

Nu ska jag dricka ett stort glas vatten, duscha varmt och sen gå till jobbet.
Ha en bra dag alla! Själv slutar jag ju redan 11:00, och efter det ska jag bara vila. Ska bli så skönt!!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen frukost? Bara vatten... :/

2007-12-17 @ 08:01:30
Postat av: emma

du kan kolla de du missat på svt.se! :)

2007-12-17 @ 08:22:38
URL: http://dushi.blogg.se
Postat av: Thepreciousgirl

anonym: jodå jag åt frukost!

2007-12-17 @ 11:25:37
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0