Frågor till mig?

image642

Kommentarer
Postat av: josse

har du tagit studenten? finns det något du ångrar att du inte har gjort hittills i ditt liv? brukar du använda smink varje dag? vilken är din favoritfilm? jag kommer säkert på fler sen men nu måste jag kuta in i duschen. ha en bra dag cornelia :)

2007-12-14 @ 11:48:34
Postat av: Zia

Jag tycker att du har en sån jäkla snygg hårfärg och undrar därför vad heter den? Vilket märke? Ska färga håret snart (har ljus guldbrunt) och skulle gärna vilja färga mitt hår som ditt. :)

Sen så undrar jag också om du hade hur mycket pengar som helst, vilket jeansmärke skulle du då köpa? Jag skulle vilja ha Rock & republic, Citizens Of Humanity eller seven jeans. Kramis Zia

2007-12-14 @ 18:41:49
Postat av: Zia

Glömde fråga en sak... Vilken kändiskille tycker du är snyggast? Roligt att veta din smak! :)

2007-12-14 @ 18:58:00
Postat av: a

ja!.. inte bara kändiskille, vad tycker du om för typ av killar, båda utseende och personlighetsmässigt? =)

2007-12-14 @ 23:48:01
Postat av: Julia

Jag ÄLSKAR din blogg=)
Har du någonsin varit kär? Har du varit inlagd pga din aneroxi? Hur var du innan du blev sjuk, har du förändrats som person efter aneroxin?

2007-12-15 @ 23:40:29
Postat av: martina

har läst lite ur din blogg, du verkar vara en helgullig tjej! :)
undrar hur du fick din anorexi, hur länge pågick det/har det pågått och hur du mår idag? :)
stor kram!

2007-12-16 @ 14:07:17
URL: http://bemyescapee.blogg.se
Postat av: johanna

vilken musik lyssnar du på?
är du en partymänniska eller softa-hemma människa?

2007-12-17 @ 15:05:46
Postat av: åse

jag undrar vad du har för drömmar om framtiden :)

2007-12-17 @ 15:30:24
URL: http://aasemaja.blogg.se
Postat av: Tigrisenemmis

Hej snäckan!
Min enda fråga är om vi ska ses snart (A) Jag har velat träffa dig sen innan sommaren typ och det harbara inte blivit av. Krams

2007-12-17 @ 17:40:15
URL: http://tigrisenemmis.blogg.se
Postat av: I

hej, jag är snart nere i anorexi. mitt liv känns just nu meningslöst. jag kommer trolig snart att bli inlagd, det bra är att jag får välja själv om jag vill eller inte. iaf så läste jag att du skrev tidigare att du inte ville se "normal" ut. och jag kännde så väl igen mig, jag vill inte se normal ut.
det jag tänkte fråga var iaf tycker du att det är värt att bli inlag och kämpa för att bli frisk?

jag älskar din blogg, den ger mig faktiskt stöd.

2007-12-17 @ 17:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0