Idunbesöket

Jag kan verkligen inte tänka när jag är stressad. Allt bara går rakt igenom mitt huvud och efteråt tänker jag "fan, vad sa hon nu igen". Efter mitt samtal med min behandlare fick jag otroligt bråttom eftersom vi gick över tiden med ungefär 15 minuter. Jag som hade en tid att passa. Så den sista uppgiften jag fick av henne är bortglömd. Känns slarvigt, men jag ska mejla eller ringa henne på måndag. Vi kom nämligen överens om att jag får fler samtal om jag sköter mina uppgifter. Tycker jag var en himla bra överenskommelse! Blev jätteglad när hon sa det.

Mina andra två uppgifter är att kontrollera att mina måltider blir kompletta och korrekt sammansatta, och att under helgen inte räkna kalorier. Har klarat att låta bli förut, så jag vet att det går. Svårt är det... men 2 dagar SKA jag klara. Visst, jag räknar omedvetet i huvudet vid varje mål. Tyvärr vet jag ju var allt innehåller... men att ta fram miniräknaren och hålla på ska jag inte göra under helgen. Sen på måndag skulle jag mejla min behandlare och berätta hur det gått.

Fick faktiskt TRE guldstjärnor idag! Hihi. Hon tyckte jag varit jätteduktig med mina uppgifter, och att det märks att jag verkligen lägger ner tid på dom. Känns skönt att höra!
Vikten behöver jag nog inte nämna. Såklart ligger jag på samma som när jag började där... sjukt att det känns som jag äter som en häst, fast på vågen visar det ingenting. Känslor är inte alltid detsamma som verkligheten...!!

Är äckligt trött idag. Imorgon ska jag äntligen till läkaren för att kolla om jag har nån infektion i öronen. Förmodligen inte... och då har jag väl tinnitus eller vaxpropp (blä?!) som sjuksköterskan sa. Det tror jag inte heller eftersom jag har känningar i båda öronen + pip.
Whatever. Ha en mysig kväll! Pussar



+ Bild

Kommentarer
Postat av: Sara

Joo det fixar duU !:)

2009-01-23 @ 21:24:51
URL: http://saarrraa.blogg.se/
Postat av: Jossi

De e likadant med mej, känns som jag gått upp hur mkt som helst men nej.. bara fel tänk :o rätt knäppt egentligen!



hoppas de går fint imorn hos läkarn, att du kan få hjälp! för de låter verkligen inte skoj!

kram <3

2009-01-23 @ 21:25:09
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Roligt att du fick beröm, det vart du värd! :) ju mer du kämpar, desto mer lönar det sig!

2009-01-23 @ 21:28:24
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: amelie

heej! yes, jag har oxå ingela och jag har hennes mail!

[email protected]



och du, angående pipet i dina öron... jag har haft det och det pep i flera veckor och jag hade konstant huvudvärk. trodde också på tinnitus men det visade sig vara spänningar och knutor i nacken!

mitt tips är att gå till en massör eller typ kiropraktor eller nått bara för att kolla så att inget "sitter i kläm" eller att det är dålig blodcirkulation eller spänningar etc.

min lillebror har också haft pip i öronen och det visade sig att han hade samma som mig!



hoppas att det blir bättre! var rädd om dig <3

2009-01-24 @ 00:03:23
URL: http://trasbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0