Naturgodis

image1070

Jag älskar naturgodis. Fanny "lärde" mig att äta det, och första gången var k ä r l e k! Precis i min smak. Vanligt lösgodis har jag aldrig älskat, förutom vissa sorter. Naturgodis är något alldeles speciellt, det smakar mycket och gott. Det spekuleras ju mycket om det är nyttigare än vanligt godis eller ej. Kalorimässigt, kanske inte. Men där finns faktiskt vitaminer och mineraler, nyttiga fetter i nötterna och inte lika mycket socker och tillsatser som vanligt godis. Men man ska ju äta det man tycker bäst om, och i mitt fall är naturgodis oslagbart. Ni som tycker om det, vilka är era favoriter? Ni ser mina ovan! Speciellt goda är jordgubbarna, ananasen och de med yoghurtöverdrag.
Mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vetepuffar med yoghurt! ooooh

2008-01-30 @ 20:50:54
Postat av: Anonym

älskar kokostoppar doppade i yoghurt :)

2008-01-30 @ 21:01:40
Postat av: Anonym

längtar ännu mer till fredag nuuu

2008-01-30 @ 21:25:24
Postat av: frida

jag tycker om nötter doppade i choklad och vanliga chasewnötter :)

2008-01-31 @ 00:00:17
Postat av: Sofia

Mina favoriter är nästan alla nötter och frukter med yoghurtöverdrag, speciellt cocos, och cashew!
Sen älskar jag nästan allt annat också! Det är så fräscht och man får en skön mättnadskänsla av det, ingen hastig klum som man kan få av godis t.ex.

2008-01-31 @ 09:34:33
URL: http://skj.blogg.se
Postat av: Camilla

Hur mycket naturgodis brukar du äta??
drar du in på annan mat när du ska äta det?
kram

2008-01-31 @ 12:36:22
Postat av: Thepreciousgirl

Camilla: typ 2-3 hg! haha :D
Nej när jag äter naturgodis är jag alltid med fanny, och vi äter vad vi vill när vi är tillsammans, för vi mår så bra då! Ångesten brukar dock komma när jag åker hem igen. Men det får jag helt enkelt stå ut med. Man måste njuta ibland!!

2008-01-31 @ 13:38:49
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Camilla

JA helt rätt! skit i ångesten man måste kunna äta gott annars har man inget liv!
Fanny har hon ox ätstörning??träffades ni pga. det??

2008-01-31 @ 19:58:34
Postat av: Thepreciousgirl

Camilla: Vi har otroligt lika tankar, men egentligen har vi helt olika problem. men vi förstår varann och det är viktigast. Vi träffades ju inte pga det, men vi pratade mycket om det över msn innan vi sågs på riktigt.

2008-01-31 @ 21:02:44
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag älskade verkligen naturgodis förr men jag tror att jag har förätit mig på det:p Men jag gillar iaf müslitopparna, jordnötstopparna, mandel i yoghurt, torkade jordgubbar & bananchips:) Tycker bara att man mår så illa av det:(

2008-02-02 @ 21:39:57
Postat av: Ida

coccos, de torkade coccosflarnen är bara helt under bara. Måste tillägga att jag gillar mattipsen du kommer med här på bloggen. Tummen upp :)

2008-02-07 @ 00:19:02
URL: http://meo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0