Tillbaka från klinken

Så, nu är jag hemma igen. Allt gick bra, tror jag. Säger ju alltid att det "gick bra", men vet inte riktigt vad jag menar med det. Hade gått ner 2 hg sen förra veckan. Kanske går man ner i vikt av mjukglass? ;) Haha!! Fick även resultatet sen förra veckans blodprov. Mitt järnvärde har förbättrats! Ett normalt järnvärde ska ligga mellan 10-30, och sist hade jag 10. Nu har jag 17!! Skitbra. Förhoppningsvis gör det att min mens kommer tillbaka snart. Så det var goda nyheter!
Sämre gick det med blodtrycket. Pulsen låg på 59 och trycket på 95. Ett tryck på under 80 är farligt, och man ska helst ha ett på 130. Alltså hade jag för lågt. Det betyder att jag lätt kan svimma om jag anstränger mig för mycket eller gör hastiga rörelser. Läskigt!! Känner mig faktiskt lite yr nu också...

Middag idag blir potatissoppa med ett gott grovt bröd från bageriet. Mums! Är så hungrig. Och vet ni? Det bästa med att vara hungrig är att kunna äta sig mätt!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Bra att dina värden bluivit bättre. Du är så bra. Och 2 hg ned är ju inte mycket. Mumsa i dig soppan nu.

2007-11-12 @ 17:27:55
URL: http://www.ellinorss.blogg.se
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG

2007-11-12 @ 18:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0