Creepy

Okej, en ganska läskig sak... jag blev medlem på Reseguiden igår för att det verkar vara en bra sida om resor och tips. Fick ett meddelande av en man... gick in på hans användare och såg att han var 39 år och har barn (han hade bilder på sig och barnen). Jag svarade såklart och vi skickade väl 2-3 mejl till varandra på denhär sidan. Plötsligt börjar han skriva "jisses vad söt du är" och "mmmm (vad fan menar han med det?!!) skriv tillbaka då". Eh jag får lite obehaliga feelings av den där mannen. Haha! Tänker nog inte svara på hans mejl igen. Uuuh! Fattar han inte själv att jag tycker det är ganska äckligt? Han skulle ju kunna vara min pappa!! Nä gud...

Jag har varit med om sånt innan. Mest när jag var yngre och var inne på chatrum. Varje gång skrev någon "hej är du kåt" eller "vill du se min kuk" osv. Jävla äcklon det finns! Det kanske bara är jag, men jag blir VERKLIGEN inte upphetsad av att se någon random killes kuk i webcamen. HAHA! Get a life. Grejen är ju att det oftast är äldre män som gör sånt... och jag var väl runt 12-14 när jag var på de chatrummen... jag brukade alltid dissa dom som fan! En gång bestämde jag till och med träff med en desperat sak. Jag gick naturligtvis inte dit... men det gjorde han! Haha. Gud så elakt egentligen, men då tyckte jag det var jätteroligt.
Har ni råkat ut för någon läskig människa på nätet någon gång?

Jag är galet avundsjuk på min mamma ikväll. Hon är på föreläsning med Fredrik Paulun. Ni vet han GI-killen. Jag älskar hans recept! Jaja, jag bad mamma anteckna om han sa något vettigt. Jag kunde inte följa med eftersom där inte var fler platser. Tråkigt!
Ha en bra kväll. PUSS!



Kommentarer
Postat av: sara

Aa eller hur , så sjukt omoget , man undrar när de ska skaffa sig ett liv , har varit med om de tusen gg ungefär de saker du beskriver !

2009-01-26 @ 18:49:40
URL: http://saarrraa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Usch ja, sådana där äckel har man råkat ut för lite då och då!

Åh vad jag hade velat vara din mamma i kväll alltså. hoppas du skriver på bloggen om det hon antecknat.

2009-01-26 @ 19:00:51
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Tigrisenemmis

På en sida så skrev en man i 50+ åldern till mig. Han var till och med äldre än min pappa. ÄCKLIGT.

2009-01-26 @ 19:25:51
URL: http://tigrisenemmis.blogg.se/
Postat av: Umma

Spännade att höra vad han säger på föreläsningen. Jag har alltid tyckt att han ser ut som en liten mesig tomte dock :)

2009-01-26 @ 20:04:23
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, kommer ihåg dom chatrummen. Typ på Funplanet och Lunar, så sjukt de va. Massa äldre killar som addade en på Msn, undra varför man ens lämnade ut som adress, samma visa varje gång och man va ju verkligen inte intresserad. Tidsfördrift kanske. Lycka till med icke-kaloriräknandet, du kan klara det. Låter helt sjukt men efter att jag flyttade till London för en vecka sen har jag inte räknat en enda grej och jag va så jävla besatt av att räkna innan. Kommer nog blir skönt i Thailand, oftast lättare att "släppa" kontrollen då :)

2009-01-26 @ 23:45:23
URL: http://thernan.blogg.se/
Postat av: Josefin

jag har också vart med om det flera gånger, om och om igen. Så jävla vidrigt. Jag blev också rätt trött på det och drev tillbaka med dem. En aning underhållande, men kan ju även vara farligt i vissa fall. Det går ju så himla snabbt att leta fram vart någon bor och allt. Så är det fel människa man har råkat göra förbannad så är det nog inte kul. Som tur var slapp jag det. Men har varit med om andra äckliga gubbar, men det har vart IRL.

2009-01-27 @ 10:36:00
URL: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0