Trettondagen

Det tog mig nog 2 timmar att svara på alla era frågor igår. Wooh! Jag hoppas verkligen ni är nöjda med svaren. Det kom några fler frågor efter att jag publicerat inlägget, men jag svarar på dom senare.
Brrr jag sitter här och fryser nu. Har bara sovit ca 6 timmar inatt. Känns som jag får göra iordning en chai latte till mig själv snart! I mina nya latteglas. Mmm love them. Drack ur ett igår och det ser verkligen lika proffsigt ut som på café. Tänk att en sån kostar ca 35 kronor... det är vatten och mjölk typ!! Och en caffe latte kostar ju lika mycket. Svinigt.

Det är -2 grader ute här i Sverige, och +32 i Thailand. Undra hur jag kommer må i kroppen när jag kommer dit? Det är ju en rätt stor skillnad... förra sommaren (2007) när jag skulle till Kreta för första gången blev jag jättesjuk. Sen att vi hade fel på fläkten i rummet var ju inte mycket bättre. I rummet frös vi om nätterna och på dagen svettades vi ihjäl av värmen därute. När vi sen skulle åka hem fick jag rejäl feber och mådde riktigt, riktigt dåligt. Gud vilken mardröm det vore att bli sjuk till Thailand... kommer såklart åka ändå, men det blir ju jobbigare.

Nä nu ska jag värma mig hos vovven en stund, sen träna och duscha och efter det blir det lunch/fika. Hoppas ni mår bra! Kisses ♥




+ Bild (höger)

Kommentarer
Postat av: Petra

Ett tips! Även om det är hur skönt som helst att ha på fläkten på det kallaste så när man kommer in från solen är det inte bra för kroppen! Och det kan göra att man blir sjuk eftersom skillnaden mellan kallt och varmt blir så stor! Det kan ha varit det som gjorde att du blev sjuk, men eftersom du sa att ni hade fel på fläkten så kanske det inte var det! :)

2009-01-07 @ 19:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0