Godmorgon sötnosar

Wow! Gud va kul att se att så många är intresserade av boken. Det ger mig ännu mer glöd att bli klar med den så fort som möjligt. Någon av er kommer säkert tycka den triggat åt fel håll, så jag vill varna lite att den kan vara rätt jobbig att läsa. Har man mycket med sig själv kan det vara svårt att ta del av andras svårigheter.

När denna boken är klart och utgiven vill jag skriva fler. Men jag tänkte skriva om någon annan denna gången. En påhittad person och inte om mitt eget liv. Jag tror faktiskt att jag skulle klara av det. Att skriva är något av det bästa jag vet.

 Idag blir det lite pyssel här hemma. Ska bl.a skriva packlista till Thailand, läsa min bok igen, göra idunläxa, kolla upp högskoleprogram, gå promenad och ikväll ska jag se ett nytt reseprogram... om Thailand såklart! Vad annars. Börjar klockan 20:00 på tv4. Semestersvenskar heter det.

Förresten, ni vet mysdressen jag köpte för någon vecka sen? Jag ska skicka tillbaka den. Tyvärr! Den var himla fin och mysig, men alldeles för liten! Jag har alltid storlek S i allting, men denna var sjukt liten. Stramade vid armhålorna och höfterna. Inte speciellt skönt! Och nej, jag orkar inte byta till en M... vågar inte chansa. Så nej, jag vill ha pengarna tillbaka. Kan besöka frisören istället för de pengarna. Behöver klippa topparna och bleka utväxten om några veckor. Vill ha ett naturligt och bra resultat med blekningen denna gången. Då måste man ha hätta på huvudet, och det är svårt att göra själv, och det tar flera timmar. Sen ska jag klippa upp håret lite för jag gillar när det är tunnt i topparna. Mycket snyggt!

Nä duschen nu, sen promenix. Puss!


Kommentarer
Postat av: Good girl

mysdressar ska ju inte sitta tajt nej, då tappar man hela poängen ju :)

2009-01-14 @ 10:16:19
URL: http://goodgonebad.wordpress.com
Postat av: Sanna

Åh synd att den var för liten! men man kan ju inte ha en för liten, då försvinner ju grejen med mysdress ;)



Jag är nog också intresserad av boken!

2009-01-14 @ 10:31:38
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Malin

Ahh ja thailand ska jag me sitta fastklistrad vid ikv =) tack för du påminde oss i din blogg annars hade jag nog glömt det, hehe, ha en bra dag. kramar

2009-01-14 @ 12:38:27
URL: http://whatsgoingonhere.blogg.se/
Postat av: erica

är du sjukskriven nu? får du bidrag o så eller har du sparat massa? ^^

2009-01-14 @ 15:39:10
Postat av: Cornelia

erica: Jag är sjukskriven ja. Får pengar från försäkringskassan som man får när man är sjukskriven. Hur så?

2009-01-14 @ 16:00:36
URL: http://annacornelia.se
Postat av: erica

det handla inte om nått annat än att jag var nyfiken:)

2009-01-14 @ 19:21:22
Postat av: Jennifer

Jag har köpt den dressen med för ett tag sen, skickade tillbaka den för att byta till stl M, väntar på den nu.. Så de är små i stprlekarna

2009-01-14 @ 21:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0