18 januari

Godmorgon! Haha, så mycket läskiga saker som händer här i Skåne nuförtiden. Jordbävningar och nu kometer som faller <-- länk. Tur att jag inte såg något! Haha, skulle nog gjort i byxan då. Riktigt creepy ju. Usch usch. Något av er som såg det kanske?

Idag ska det tydligen bli snöoväder här. Gud va tråkigt, men ändå mysigt att sitta inne med en kopp te och nybakade scones, eller hur?! Mmm. Min frukost gick bra idag. Hade dock inga avokados hemma så det blev en macka med messmör & gurka istället. Havregrynsgröt med tranbär, banan, sojamjölk och kanel. Så gott att jag nästan inte ville att det skulle ta slut... haha. Frukostlover! ♥ Tänk för 2½ år sen, då jag åt 2 knäckebröd med kalkon och sallad. GUD så tråkigt. Man märker verkligen hur mycket man missar när man är rädd för all mat... nu kan jag äta massor om man jämför med då!

Sen har jag kommit på också att med vanliga produkter tar jag inte lika mycket, som med light. Igår åt jag t.ex spenatgratäng till middag, då behöver jag inte ta lika mycket som t.ex något jättemagert och kalorisnålt för att komma upp i normala mängder. Min mage pallar inte heller stora mängder mat. Så jag borde verkligen börja äta mer energirik mat.

Ska duscha och städa nu. Förresten gjorde jag en uppgift från Idun igår! Pluspoäng till mig.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snöoväder det kan verkligen kvitt, för nu vill i alla fall jag ha vår med fågelkvitter vitsippor. Men man lär väl på längta ett par månader till.



Den där pajen såg väldigt lockande ut må jag säga. Får jag testa en helg.



Ha en fin dag!

2009-01-18 @ 09:28:35
URL: http://ettlingon.se
Postat av: Cattis

Ja säger ju det! Du är ju jätteduktig ju!:) Heja dig:)



Ha en fortsatt bra dag:)

Kram

2009-01-18 @ 09:36:51
URL: http://kaktuuus.blogg.se/
Postat av: A.

Apropå scones.... Vi måste bestämma en dag!! :D

Puss <3

2009-01-18 @ 10:46:15
Postat av: FANNY

JAG SÅG KOMETEN<3 hahahhaha ;P jävlar vilket sken på himmelen! när vi satt och åt i helsingborg så såg vi det.. det var typ ett meteornedslag.

2009-01-18 @ 11:13:16
URL: http://beautifulflower.blogg.se/
Postat av: Umma

Ljusfenomenet var coolt att se (Såg på TV). Snart får ni väl besök av små marsmänniskor därnere i Skåneland också. :-)



Jag VILL ha snöoväder idag. Vill inte gå ut men vädret är rätt skapligt så får väl ändå.. Uh.



Sköt om dig idag! (Och alla andra dagar med)

2009-01-18 @ 11:38:06
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Désirée

Vi såg ljusfenomenet och det var jätte häftigt att se.. sen att vi inte riktigt fattade vad det var.. jag satt och väntade på att man skulle höra en knall, tänkte att det var en blixt.. men det var det ju inte.. jaja, kram på dig.

2009-01-18 @ 20:30:36
URL: http://eerised.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0