Torsdagkväll

Godkväll gullungar! Så glad jag blir när så många av er berömmer min blogg. Det känns himla bra att få höra! Jag bloggar ju för min egen del, men samtidigt har det blivit för er skull också ibland. För att inspirera! Hoppas verkligen jag gör det till några av er. Det får mig på riktigt bra humör!

Har varit en ganska hektisk dag. Spring hit och spring dit. Har haft svårt för att andas nu hela veckan och vet inte riktigt var det kommer ifrån. Stress? Ångest? Kan vara. Jobbigt bara att det håller i så länge...
Var hos öronläkaren idag vilket var det vidrigaste jag gjort på riktigt länge. Fyyyyy! Men läkaren var riktigt rolig, haha. Lite småflummig gubbe typ och hans "assistent". Hur som helst har jag förmodligen en bullerskada i öronen sen nyårsafton. Sen kom ju det vidriga... hade vaxproppar i båda öronen. Jättefräscht!! Verkligen... not! Så han sög med nån jäkla grej i öronen... sen pillade han med nån lång pincett. Gjorde så jävla ont och RIKTIGT obehagligt. Han frågade om jag använde tops i öronen... och ja det gör jag ju. Men det skulle man tydligen INTE göra. Då trycker man in vaxet i öronen... skabb skabb skabb.

Jaja, nu är det gjort i alla fall. Skönt! Sen sa han att pipet i öronen förmodligen avtar efter några månader (!!!). Jobbigt.

Gud va trött jag är. Ska se Dr phil snart och sen äta kvällsmål... sen blir det nog sängen alltså.
Hoppas ni mår bra! Puss



Ungefär den hårfärgen kommer jag få på tisdag, typ... rätt fin! Bilden är från i våras/somras.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag är inlagd på sjukhus med näringsdropp och tarmvila, vilket innebär att jag får enbart dricka och äta flytande. Så det blir mest näringsdrycker för min del ;)

Men jag hann med att klämma två stycken innan jag hamnade här.

Jo det är nog samma sak som du skriver ;)

2009-02-05 @ 18:46:56
URL: http://elsavictoria.blogspot.com/
Postat av: Anna

Du är otroligt fin i den hårfärgen. Jag läser till läkare nu och vi har fått lära oss att man kan använda tops så långt som man kan få in lillfingret. Alltså inte så långt, men tillräckligt för att det ska se fräscht ut :) hihi



Ta hand om dig, kramas

2009-02-05 @ 18:50:12
URL: http://madeinjapan.devote.se
Postat av: jennifer

JAg har en frågestund på min blogg om det är något du vill fråga :) Vore jättekul att få lite frågor, hihi.

kramar <3

2009-02-05 @ 21:56:26
URL: http://jenilee.devote.se
Postat av: josefin

färgade du inte nyss?

blev du inte nöjd.. tycker du blev jättefin i håret efter ditt frisörbesök :)

Men denna färg du har på kortet är oxå jättesnygg!

Massa kramar!

2009-02-05 @ 22:16:08
Postat av: josefin

oj.. läste några inlägg nedanför vad som hänt med håret!

Vilken mardröm!

tur du har en bra frisör du kan lita på :) kommer bli supersnyggt!

kram

2009-02-05 @ 22:20:00
Postat av: Cornelia

josefin: Jo.

Nej verkligen inte nöjd eftersom utväxten blev vit och mitt övriga hår är gulare/guldigare (går inte bort med silverschampo)

Tack! Men det ser inte ut som på kortet. Mycket fulare irl!

Kram :)

2009-02-06 @ 09:09:48
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0