Fredag

Oh nej, idag ska jag vägas. Fast egentligen bryr jag mig inte speciellt vad vågen visar. Jag vet ju att jag inte lider av fetma precis, så varför vara rädd för ett kilo hit eller dit? Det syns ändå inte. Igår när jag var ute såg jag mig i fönsterna inne på BK. Såg en smal person! Visst... jag är inte världens smalaste längre, men det vill jag inte ens vara. Till vilken nytta liksom? Man mår ju bara dåligt! Kan knappt fatta att jag fortfarande ser ganska smal ut, men ändå har jag gått upp 10 kilo sen två år tillbaka. Snacka om att kroppsuppfattningen är skev när man väger så lite. Skrämmande ju!

Ska träffa en bloggläsare idag! Ta en fika och sånt mys innan jag ska till Idun. Alltid kul att träffa nya människor : )

Oh vet ni, i helgen är det julmarknad där jag bor! Myyyyyys. Malmö har också julmarknad. Och på söndag är det första advent! Då kan man börja julpynta lite tycker jag. Upp med adventsljusstakarna t.ex. Men julgranen får vänta... den vill jag inte ha upp förrän mitten av december. Vi har plastgran också eftersom mamma är lite allergisk mot riktiga, sen är det ju miljövänligt också ; )

Näää måste göra mig iordning nu. Hoppas ni får en bra fredag!! Puss


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Måste bara höra vart du köpt din fina tröja någonstans? Super fin! Ha en bra dag å så!

2008-11-28 @ 10:18:28
Postat av: Sara

Lycka till . Hoppas det går bra idag.

2008-11-28 @ 10:37:50
URL: http://saarrraa.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Jennifer: Tack! Den är från h&m :) Kram!

2008-11-28 @ 11:15:25
URL: http://annacornelia.se
Postat av: Jennifer

Tack så mycket =)Får åka å kolla efter den i helgen.. Kram!

2008-11-28 @ 11:34:06
Postat av: 99 dreams

du har aldrig sett då bra ut!

2008-11-28 @ 18:24:57
URL: http://pnp.blogg.se/
Postat av: Sarah

Inte för att petig eller så men det är mer miljövänligt att ha en riktig gran än en plastgran. Jag läste någonstans att om det ska vara mer miljövänligt att ha en plastgran istället för en vanlig gran så ska man ha haft granen i över 10 år.

2008-11-28 @ 22:18:15
Postat av: Cornelia

Sarah: Vilken tur då, för vi har haft vår gran i över 15 år :)

2008-11-28 @ 22:20:28
URL: http://annacornelia.se
Postat av: manda

du e så söt ! läser din blogg varje dag, man kan inte låta bli att beundra dej! Sitter själv fast i denhär skiten och skulle gärna vilja hitta samma kämparglöd som du för att ta mej ur det. Ge aldrig upp :)

2008-12-01 @ 14:37:53
URL: http://amandaaaaa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0