Lite roliga frågor

Jag brukar aldrig göra sånna här listor. Många tycker det är riktigt tråkigt, andra tycker det är roligt. Jag tycker det är ett ganska bra sätt att få reda på mer om personer. Lite onödig fakta liksom, som ändå kan vara kul att veta. När man läser någon blogg vill man ju gärna veta vem människan bakom datorskärmen är!

Din/Ditt första:


Operation: Har faktiskt aldrig opererats!
Piercing: Bara öronen.
Sport: Gymnastik. Älskade det!
Husdjur: Fiskar! Haha, om det nu räknas?
Semester: Var säkert på någon när jag var riktigt liten, men den jag åtminstone har ett litet minne av är resan till Italien när jag var ca 4 år. Var bl.a vid lutande tornet i Pisa! Det ni ; )
Konsert: Hmm. Den första som jag kommer ihåg var nått punkband. Ett tag gillade jag sån musik ja, men inte sån skrikig...!

Just nu:

Äter du:
Nada, men ska snart äta mellanmål.
Dricker du: Inget där heller, men jag är riktigt törstig!
Ska du: Skriva klart listan och sen gå på toa. Intressant va!
Lyssnar du på: Fläkten från min laptop
Väntar du på: Mellis
Tittar du på: Datorn!
Har du på dig: Svart t-shirt från Monki, skärp i midjan, joggingbyxor och gosiga, varma strumpor

Din framtid:

Barn:
Absolut! Vill ha minst två. Kille eller tjej spelar absolut ingen roll.
Giftermål: Det vill jag ju, såklart. Alla vill väl ha någon som känns helt rätt.
Karriär: Ett jobb jag trivs med och kan leva utav.

Har du någonsin:

Kysst en främling:
Oooja! Många.......
Tappat bort glasögon eller linser: Ja solbrillor har jag väl tappat nån gång.
Brutit ett ben: Tack och lov inte. Däremot har jag stukat foten en gång under ett gymnastikpass.
Rymt hemifrån: Haha ja.
Röntgats: Japp! Inte så längesen faktiskt. Rötgade lungorna. Hade problem med andningen som förmodligen var en panikattack.
Krossat någons hjärta: Nej, det tror jag inte.
Nobbat någon: Haha ja, många gånger...
Gråtit när någon dött: Ja herregud...!

Tror du på:

Kärlek vid första ögonkastet:
Ja!
Gud: Nej det gör jag inte.
Mirakel: Definitivt!
Aliens: Haha, ja. Inte gröna varelser från Mars kanske, men jag tror absolut att det finns mer liv där ute nånstans!
Magi: Ja viss magi. Men det mesta är väl bara skicklighet.
Ett himmelrike: Det måste man ju tro på!
Tomten: Självklart!! Haha...
Änglar: Det tror jag helt klart att det finns.
Transformers: Va?

Blandat:

Är du kär i någon:
Lite grann, ja.
Önskar att du bodde någon annanstans: Ja. Gärna ett varmare land. Thailand t.ex! Någon som vill flytta med mig?
Tycker andra att du är attraktiv: Jag tror det. Men oftast så känns det ju inte så.
Dricker du: Sprit eller? Väldigt sällan. Men jag tycker det är gott med cider, söta & goda drinkar... och glögg såklart! Starkglögg är riktigt gott.
Använder du droger: Skulle aldrig falla mig in... har inte ens testat, inga tyngre droger i alla fall.
Vilket shampoo använder du: Väldigt blandat. Från billiga grejer från Konsum till dyrare från frisörer.
Vad är du rädd för: Tågbanor. Finns inget värre!!!
Gillar du att tvätta: Nej?!


Kommentarer
Postat av: Lina

jag snor den här listan om det är okej? ;D

2008-11-22 @ 16:33:19
URL: http://linaloefqvist.blogg.se/
Postat av: Mathilde

Heejsan, skulle vilja tacka för recepten. testade tomatsoppan idag, den var så otrolig god och man blev mätt länge. Väldigtväldigt ovanligt för att vara jag. Brukar äta nåt efter tio min jag ätit klart bara för att jag blev hungrig igen. jobbigt. men nu så åt jag den här soppan vid tre-fyra och är fortfarande mätt. ska definitivt pröva dina andra recept. :P

2008-11-22 @ 17:29:10
Postat av: Cornelia

Mathilde: Åh tack :) Kul att det uppskattas! Visst är den god.. jag ska göra om den snart. Mums!

2008-11-22 @ 17:34:13
URL: http://annacornelia.se
Postat av: Sara

Hoppas det inte gör någonting att jag lånar listan :)

2008-11-22 @ 17:44:32
URL: http://lillsaara.webblogg.se/
Postat av: Anna

Är du kär i någon nu: Lite grann, ja. Nu blir man nyfiken ;)

2008-11-22 @ 18:45:41
URL: http://thernan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0