Tonight

Är så himla trött! Ont i magen har jag också vilket förvärrar allting. Mitt humör, tankarna och att äta. Fan alltså, jag fattar inte vad det är. Har sagt så himla länge nu att "det går väl över", men det gör aldrig det. Till och med när jag äter riktigt bra så kommer magproblemen i alla fall.

Käkade en god middag med mina bröder ikväll. Gjorde quornwok med cashewnötter och ris. Väldigt gott! Sen gick vi en promenad i stormen. Okej storm är det väl inte... men fyy vad det blåser! Mina händer var is när jag kom hem igen. Brr!

Usch nej nu mår jag riktigt illa. Längtar till min stora säng med duntäcket och min stora fluffiga kudde. Sånna kuddar har de på Idun också. Stora röda från Ikea. <3
Godnatt & sov gott!



Googlad bild

Kommentarer
Postat av: M

Har samma problem. Ont i magen så fort jag stoppar ngt i den. Gör att allt blir tusen gånger jobbigare och man tappar orken...

2008-11-06 @ 08:25:00
Postat av: Louise

Hej!

Jag håller med dig, jag är också så himla trött hela tiden.. Känns som min kropp blir svagare och svagare ju mer jag äter :/ Är det någon som kan lugna mig och säga att det är heeelt normalt!? :P förövrigt har du en bra blogg som verkligen är peppande! fortsätt kämpa! kramar

2008-11-06 @ 08:53:23
Postat av: Louise

Du tar jättefina bilder. Jag har frågestund i min blogg. Fråga gärna något. Kramar

2008-11-06 @ 09:09:08
URL: http://louisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0