Hopeless?

Snart ska jag bege mig till mammi på jobbet och sen åker vi och storhandlar. Har hunnit med lite idag i alla fall. Städat, promenad, lagat supergod lunch, gjort läxa från Idun, sett Oprah, tränat. Ganska meningslöst men vad gör man? Sjukskriven som jag är. Äh, när jag tagit mig ur den värsta skiten ska jag leva livet. Flytta, resa jorden runt, jobba, träffa folk... ja allt dedär. Ibland känns det hopplöst, men jag vet att det inte är det. Hade alltid varit hopplöst skulle jag fortfarande väga 40 kilo och leva på sallad med tomatsås. Never again. Det kan jag sätta mitt liv på att det aldrig händer igen!

Hörs ikväll. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Hej alla snyggingar i blogg världen!!



Ni har väl inte glömt bort tävlingen där du kan vinna en goodiebag värd 3400kr om du vinner första pris, kommer du på andra plats vinner du en goodiebag värd 1900kr.



Två vinnare dras på fredag.

Har du inte tävlat ännu så gör det NU!

Smygtitt på innehållet av goodiebagen finns på sidan.





--> http://www.sandracarlsson.blogspot.com/



2008-11-03 @ 17:13:43
URL: http://www.sandracarlsson.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Livet har bara börjat och du kommer nå stora ting! :)

2008-11-03 @ 17:48:29
URL: http://camillanowak.blogg.se/
Postat av: natta

Hejsan Cornelia! Älskar din blogg och läser den varje dag, har bara en fråga angående din sjukgymnast - Vad gör ni för övningar och sådant när du är där ? :)

kram natta

2008-11-03 @ 19:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0